کسب مدال قایقران گلستانی در مسابقات آب های آرام قهرمانی جهان، عناوین برتر بانوان گلستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی دو میدانی، درخشش کاراته گلستان در مسابقات قهرمانی کشور و استقبال از مدال آور گلستانی درمسابقات جهانی کم بینایان

نگاهی به چند خبر ورزشی از استان گلستان

به گزارش گلستان 24، قایقران استان گلستان در مسابقات آب های آرام کاپ یک قهرمانی جهان در کانو کانادایی 500 متر مدال برنز گرفت.

عادل مجللی قایقران استان گلستان و شهرستان ترکمن مدال برنز مسابقات قایقرانی آب های آرام کاپ یک قهرمانی جهان در کشور پرتغال را کسب کرد.

بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون قایقرانی در روز پایانی این رقابت ها مجللی در فینال رشته کانو کانادایی مسافت 500 متر به مصاف حریفان خود از کشورهای چین، پرتغال، لهستان، کانادا، مجارستان و انگلستان رفت که در نهایت موفق شد با کسب زمان 1:47.452 دقیقه و با فاصله بسیار کم از نفر اول و دوم در جایگاه سوم قرار گیرد و مدال برنز را به دست آورد.

در این مسابقه قایقران کانادا و پاروزن چینی به ترتیب اول و دوم شدند.


***

دو بانوی ورزشکار گلستانی در رقابت های انتخابی تیم ملی دو و میدانی زنان که در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد عناوین برتر را کسب کردند.

بر اساس نتایج این رقابت ها در پرش سه گام، جواهر زمانی از گلستان با 12 متر و 11 سانتی متر برتر شد.

رکورد تعیین شده برای این ماده 12 متر و 90 سانتی متر بود.

در رشته پرتاب دیسک نیز خدیجه زارع با 34 متر و 23 سانتی متر عنوان برتر را کسب کرد.

رکورد تعیین شده برای این ماده 50 متر بود.

اسامی نهایی تیم ملی دو و میدانی زنان برای اعزام به رقابت های قهرمانی آسیا، هفته آینده از سوی کمیته فنی فدراسیون دو اعلام می شود.


***

نماینده گلستانی توانست تنها مدال طلای کاراته کشور را به دست آورد.

تیم منتخب کاراته گلستان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر صفادشت از توابع استان تهران برگزار شد موفق شد در بخش کاتای انفرادی رده بزرگسالان توسط مهران قربانعلی پور مدال طلای این دور از رقابت ها را از آن خود کند.

در این مسابقات که با حضور 115 ورزشکار بیش از 30 استان کشور برگزار شد تیم منتخب هیأت کاراته گلستان توانست با کسب این مدال در مجموع امتیاز تیمی امید و بزرگسالان پس از تیم تهران مقام دوم تیمی را کسب نماید.

در این مسابقات سروش رستمی در رده سنی امید به همراه قربانعلی پور به اردوی آمادگی تیم ملی کاتای کشور دعوت شدند که پس از گزینش و انتخاب آن ها در شهریور 94 به مسابقات آسیایی 2015 ژاپن اعزام می شوند.

***

طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از نورمحمد آرخی قهرمان رقابت های جهانی کم بینایان در شهرستان ترکمن استقبال به عمل آمد.

آرخی توانست مدال طلای پرتاب نیزه و مدال برنز پرتاب وزنه رقابت های جهانی نابینانیان و کم بینایان را به دست آورد.

مراسم استقبال از این ورزشکار با حضور فرماندار، مسوولان، ورزشکاران و علاقه مندان جامعه ورزش مقابل فرمانداری بندرترکمن برگزار شد.
 

ارسال نظر

آخرین اخبار