رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گرگان گفت: به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان، اردوی سه روزه محبین الرضا(ع) ویژه‌ی جانبازان 70درصد برگزار می‌شود.

اردوی محبین الرضا ویژه جانبازان 70درصد شهرستان گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایثار واحد گلستان، علی رضائی گفت: هرسال و در دوره‌های متوالی بنیاد شهید و امور ایثارگران نسبت به برگزاری اردو‌های زیارتی و سیاحتی در قالب کاروان‌های محبین الرضا(ع) اقدام می کند. در سال جاری همچون سال های گذشته در نخستین دوره از برگزاری اردو‌ها، 20 نفر از جانبازان 70 درصد و خانواده‌ایشان جهت زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) جمعه 26 فروردین عازم مشهد مقدس می شوند.
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران هدف از اجرای این برنامه‌ها را ایجاد روحیه نشاط و افزایش سطح معنوی خانواده‌ها دانست و افزود: یکی از اهداف اصلی بنیاد شهید نگاه ویژه به سلامت روحی و روانی جامع ایثارگری می‌باشد که از این حیث برگزار برنامه‌های نشاط آور که بتواند خانواده‌ها را از دغدغه‌ها و مشکلات روزمره زندگیشان دور کند می‌تواند عامل موثر در روند بهبود سلامت و خلق‌وخوی افراد در مواجه با مشکلات باشد.
وی عنوان کرد: این اردوی سه روزه محبین الرضا(ع) از 26 فروردین لغایت 30 فروردین ماه در هتل مدائن مشهد مقدس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم شهرستان گرگان،پرونده  1250 شهید، 4617 جانباز و 298 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار