رئیس حوزه هنری گلستان با اشاره به بازسازی سینما عصر جدید گرگان و تبدیل آن به پردیس سینمایی، گفت: بازسازی سینما هجرت گنبد در مراحل پایانی است و امسال شاهد افتتاح آن هستیم و برنامه‌ریزی لازم برای بازسازی سینما بهمن آزادشهر نیز شده است.

پردیس سینمایی گنبدکاووس در سال ۱۴۰۱ افتتاح می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم ازگرگان، سید حسام بنی فاطمه ظهر امروز در مراسم اکران فیلم "موقعیت مهدی" در پردیس سینمایی عصر جدید گرگان با حضور فعالان فرهنگی و هنری و اصحاب رسانه و مطبوعات اظهارداشت:حضور در گلزار شهدا، دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه، معرفی چهره سال هنر انقلاب، کارگاه داستان‌نویسی انقلاب، برپایی نمایشگاه‌های تجسمی، نشست پژوهشگران انقلاب، اجرای نمایش خیابانی و صحنه ای،اجرای سرود، محفل خاطره گویی دفاع مقدس با حضور دانش آموزان،برگزاری مهرواره منطقه ای شعر وحدت اقوام و اکران فیلم، از برنامه های گرامیداشت هفته هنر انقلاب بوده است.

وی با اشاره به بازسازی سینما عصر جدید و تبدیل آن به پردیس سینمایی، گفت: با تلاش موسسه سینمایی بهمن سبز، بازسازی سینما هجرت گنبد نیز  در مراحل پایانی است و در سال جاری شاهد افتتاح سینمایی در خور شان خانواده‌های گنبدی خواهیم بود و البته برنامه‌ریزی لازم برای بازسازی سینما بهمن آزادشهر نیز  شده است.

رئیس حوزه هنری گلستان، با اشاره به دوره جدید فعالیت‌های حوزه هنری، این مرکز را متعلق به همه فعالان فرهنگی و هنری دانست و افزود: حوزه هنری اتفاقات و فعالیت‌های جدیدی را تجربه خواهد کرد و ما اعتقاد داریم حوزه هنری یک اداره نیست بلکه محلی است برای حضور هنرمندان و بهره‌مندی  از ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم.

بنی‌فاطمه از همه هنرمندان و فعالان فرهنگی استان جهت حضور در حوزه هنری دعوت کرد و گفت :درب حوزه هنری بر روی همه هنرمندان باز است و ما حامی همه هنرمندان متعهد خواهیم بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار