پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار در شهرستان علی آباد کتول با اجرای نماهنگ "صخره، غزه، پیروزی" به کار خودپایان داد.

آیین اختتامیه جشنواره عمار در علی آبادکتول + تصاویر

به گزارش گلستان 24، این مراسم که با حضور دانش آموزان در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول برگزار شد، دانش آموزان هتک حرمت نشریه شارلی ابدو به پیامبر بزرگ اسلام را محکوم کرده و نماهنگ "محمد رسول الله" حامد زمانی پخش شد.

در ادامه احمد قربانی اکران کننده فیلم های جشنواره عمار در علی آبادکتول با ارائه گزارشی از عملکرد ستاد اجرایی جشنواره در این شهرستان بیان کرد: این اختتامیه به معنای پایان اکران ها در شهرستان نیست لذا از بانوان نیز دعوت می شود در پورتال جشنواره عمار ثبت نام کنند تا فیلم ها و مستند ها را در اختیارشان قرار دهیم.

وی افزود: در دو هفته اخیر برای بانوان اکرانی نداشته ایم که امیدوریم در هفته های آینده حضور پررنگی در اکران ها داشته باشند.

حسن دیلم رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان علی آبادکتول نیز در این مراسم ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبراکرم(ص)، گفت: دشمنان انقلاب ما را از دو جبهه فرهنگی- هنری و دینی- مذهبی مورد هدف قرار داده اند.

وی اذعان داشت: ما باید با حمایت از جشنواره هایی مانند جشنواره مردمی عمار و فجر، با تهاجمات فرهنگی و هنری دشمنان انقلاب مقابله کنیم.

در پایان از پایگاه های مقاومت بسیج و خانواده های شهدا فعال در اکران جشنواره عمار و برگزاری اختتامیه تقدیر و تشکر شد.

ammar 2.jpg - 48.20 کیلو بایت

 انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار