استاندار گلستان با اشاره به اینکه همه باید برای رسیدن به افق چشم انداز ۱۴۰۴ تلاش کنیم گفت: سند توسعه راهبردی استان گلستان به صورت سالانه در ۳۰ حوزه تدوین می‌شود.

سند توسعه راهبردی استان گلستان در ۳۰ حوزه تدوین می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در نشست صمیمی با فعالان مردمی فرهنگی و اجتماعی استان اظهار داشت: استان گلستان با همه مواهب الهی و ظرفیت‌های فراوان جزو استان‌های کمتر برخوردار است.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم به پیشرفت برسیم باید برنامه چشم انداز داشته باشیم. سند چشم انداز 1404 یکی از برنامه های فاخر کشور است که باید همه همت کنیم تا به سمت آن حرکت کنیم.

استاندار گلستان عنوان کرد: برای تحقق این سند باید برای همه حوزه‌های راهبردی استان سند بخشی داشته باشیم که این سند در حال حاضر وجود ندارد.

زنگانه گفت: این سند شامل برنامه پیشرفت سالانه در هر بخش است که برای 30 حوزه تدوین می شود. همه شبکه‌های تخصصی فرهنگی و اجتماعی باید در قالب هیئت اندیشه‌ورز به‌کارگیری شوند

وی بیان کرد: دخالت هر فردی در هر جایگاهی در موضوع انتصابات حوزه آموزش و پرورش ممنوع است. پیشرفت روستامحور مدنظر ماست و در برنامه‌ریزی‌های استانی باید مورد توجه قرار گیرد

استاندار گلستان افزود: بخش عمده‌ای از منابع مورد نیاز برای توسعه زیرساخت‌های استان از سوی دولت تامین شده و بقیه آن باید از طریق جذب سرمایه‌گذار و خلق منابع تامین شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار