علی فر گفت: در طرح های اجراشده در دوماه گذشته تعداد 372 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه و بیمه، ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی در بوستان ها و تفرجگاه ها،حرکات نمایشی، عدم رعایت و پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و تحویل پارکینگ شدند.

توقیف 372 دستگاه موتورسیکلت های متخلف درگنبد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، سرهنگ" محمود علی فر" در تشریح این خبر گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، ترافیکی ،برخورد آلودگی صوتی و کاهش تلفات جانی و مالی، طرح برخورد با موتورسیکلت های متخلف در سطح شهرستان توسط نیروهای انتظامی ،یگان امداد و پلیس راهور این فرماندهی اجرا شد.
وی افزود: در طرح های اجراشده در دوماه گذشته تعداد 372 دستگاه موتورسیکلت متخلف به علت نداشتن گواهینامه و بیمه، ایجاد مزاحمت و سلب آسایش عمومی در بوستان ها و تفرجگاه ها،حرکات نمایشی، عدم رعایت و پایبندی به قوانین راهنمایی و رانندگی توقیف و تحویل پارکینگ شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان گنبد به دغدغه پلیس برای تامین امنیت و آرامش شهروندان اشاره و تصریح کرد: پلیس ایجاد نظم و امنیت را در سطح جامعه در دستور کار خود دارد که تحقق این مهم نیازمند تعامل سازنده همه دستگاه ها و همراهی شهروندان می باشد.
سرهنگ علی فر ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی مطلوب شهروندان با پلیس، بیان داشت: شهروندان می توانند در صورت نیاز به حضور پلیس و یا اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند تا پلیس در کمترین بازه زمانی حضور یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار