رئیس‌پلیس راهور گلستان گفت: از اردیبهشت‌ماه سال جاری تاکنون طرح‌های ضربتی، تلفیقی و طرح‌های مشترک در گلستان اجرایی شد.

بیش از یک‌هزار موتورسیکلت‌سواران اعمال قانون شدند

به گزارش گلستان24؛ایوب شرافتی پیش از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: از اردیبهشت‌ماه سال جاری تاکنون طرح‌های ضربتی، تلفیقی و طرح‌های مشترک در هشت مرحله در استان گلستان اجرایی شد.

وی با گلایه از وضعیت موتورسواران و نحوه رانندگی آنها در سطح استان گلستان تصریح کرد: همواره در سطح استان گلستان شاهد وضعیت اسفناک رانندگی موتورسیکلت‌سواران هستیم برخی از موتورسیکلت‌سواران در حین رانندگی حرکات مخاطره‌آمیزی انجام می‌دهند و که هر لحظه امکان دارد منجر به تصادف شود.

*بیش از یک‌هزار موتورسیکلت‌سواران اعمال قانون شدند/ موتورسیکلت‌سواران از حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز در هنگام رانندگی خودداری کنند

رئیس‌پلیس راهور گلستان با تاکید بر اینکه موتورسیکلت‌سواران از حرکات نمایشی و مخاطره‌آمیز در هنگام رانندگی جدا خودداری کنند، ابراز کرد: موتورسیکلت‌سواران باید به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و هرگونه کارهای مخاطره‌آمیزی که از سوی موتورسیکلت‌سواران سر بزند با آنها برخورد قاطعانه انجام می‌شود.

شرافتی از اجرایی شدن طرح‌های ضربتی در سطح استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: در حوزه شهرستان گرگان و همچنین سایر شهرهای استان گلستان طرح‌های ضربتی اجرایی می‌کنیم تا برخورد قاطعی با افرادی که کارهای مخاطره‌آمیزی در حین رانندگی انجام می‌دهند صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با متخلفینی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطعانه صورت می‌گیرد، یادآور شد: از اردیبهشت‌ماه جاری تاکنون بیش از یکهزار مورد از موتورسیکلت‌سواران اعمال قانون شدند و انتظار می‌رود که رانندگان به قوانین راهنمایی و رانندگی احترام بگذارند و به آن عمل کنند.

رئیس‌پلیس راهور گلستان با بیان اینکه بیش از 400 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است، تصریح کرد: موتورسیکلت‌سواران متخلف اعمال قانون می‌شوند و از اردیبهشت‌ماه سال جاری تاکنون طرح‌های ضربتی، تلفیقی و طرح‌های مشترک در هشت مرحله در استان گلستان اجرایی شد و در این مدت زمان بر اساس آماری که داریم بیش از 400 دستگاه موتورسیکلت توقیف شده است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار