تجری گفت: طرح های ارتقای امنیت محله محور با همکاری و مشارکت همه شهروندان در دستور کار پلیس قرار دارد.

امنیت مردم خط قرمز پلیس/ طرح های ارتقای امنیت محله محور در دستور کار پلیس گلستان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی گلستان، سرهنگ «علی تجری» با بیان اینکه مجموعه انتظامی امروز با مردم ودر خدمت مردم وبرای مردم است اظهار داشت: مردم پایه های امنیت در جامعه هستند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گرگان امنیت مردم پایه را پایدارترین نوع امنیت در جامعه دانست و افزود: در همین راستا طرح های ارتقای امنیت محله محور با همکاری و مشارکت همه شهروندان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

وی با اشاره به مصوبه جلسه تحول و بازآفرینی محله قلعه حسن گرگان که با حضور استاندار و مسولان استانی در مسجد این محله برگزار شد، گفت: امنیت پایدار و مطلوبی در سطح استان برقرار است و ارتقای  آن در همه سطوح اولویت اصلی پلیس است.

 

تجری ادامه داد: انتطامی شهرستان گرگان نیز در راستای پاسخگویی به مطالبه مردم و در اجرای مصوبات آن جلسه مبنی بر استقرار موقت یک تیم از عوامل انتظامی شهرستان برای نظارت بر حفظ و توسعه امنیت اجتماعی در این محله تاکید کرد: حضور پلیس در این گونه محلات به صورت دایمی و با استفاده از گشت های محسوس و نا محسوس در حال انجام است و با تحقق زیرساخت های آن از جمله پیش بینی مکان و نیازمندی های ایستگاه، نسبت به استقرار موقت واحد انتظامی در محله مورد نطر اقدام خواهد کرد و تا مکان مناسب مهیا نشود پلیس امکان استقرار نخواهد داشت.

 

وی با قدردانی از تعامل و همکاری  تنگاتنگ مردم محله قلعه حسن با پلیس در اجرای طرح های انتظامی، خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با کسانی که بخواهند امنیت مردم را خدشه دار کنند برخورد قانونی خواهد شد.

 

گفتنی است، روز پنجشنبه هفته گذشته طرح ارتقای امنیت اجتماعی در منطقه قلعه حسن گرگان اجرا و 12 خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیری مواد مخدر و اموال مسروقه، سلاح شکاری غیرمجاز و... کشف و ضبط شد که موجی از تقدیر شهروندان و مسئولان را در پی داشت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار