صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های گالیکش خرید نان را برای شهروندان به یک چالش تبدیل کرده است.

صف طولانی و کیفیت پایین نان، چالش جدید مردم گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ طی دو ماه اخیر، مشاهده صف‌های طولانی مقابل نانوایی‌های شهر گالیکش به یک رخداد تکراری تبدیل شده است؛ مردمی که این روزها در ماه رمضان برای تهیه نان باید ساعت‌ها در صف انتظار بکشند.

 

نانوایان کاهش سهمیه آرد و تکلیف به پخت دو نوبت در روز را دلیل ایجاد صف‌های طولانی عنوان می‌کنند و بر این اعتقاد هستند که درصورت تأمین و تخصیص آرد کافی مشکلی برای پخت بیشتر نان ندارند.

 

در این بین مردم هم بیان می‌کنند که نظارت مسئولین بر این بخش کافی نیست و بخش قابل توجهی از نان نانوایی‌های دولتی خریداری شده و در دامداری‌ها ؛ خوراک دام‌های روستایی شهرستان می‌شود.

 

گفتنی است؛ افزایش قیمت برنج و سایر اقلام خوراکی سبب شده تا قوت غالب مردم به نان تغییر کند و رشد چند برابری نرخ برنج و کمیاب شدن برخی اقلام موجب حضور بیشتر مردم در صف‌های نانوایی شده است.

 

شهروندان همچنین با گلایه اعلام می‌کنند باوجود نظارت‌های انجام شده کیفیت نان بسیاری از نانوایی‌های گالیکش پایین است و در شان مردم این شهرستان نیست و اندکی که بماند، دیگر قابل استفاده نیست.

 

رفع مشکلات این حوزه سعی و تلاش مضاعف مسئولین را می‌طلبد چرا که مطالبه جدی شهروندان است ، موضوعی که با وجود بازرسیهای بسیار لاینحل باقی مانده است .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار