حجت‌الاسلام احمدی گفت: روز جهانی قدس، محور وحدت جهان اسلام است و باید آن را زنده نگه داریم و افکار عمومی جهان را به جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی معطوف کنیم.

روز جهانی قدس، محور وحدت جهان اسلام است/ راهپیمایی امسال فاخر و باشکوه برگزار می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «احمدرضا احمدی» صبح امروز (دوشنبه ۲۹ فروردین) در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس اظهارکرد: با توجه به شرایط متفاوت جبهه مقاومت و فشار صهیونیست‌ها به ملت بی دفاع فلسطین، وظیفه ما در حمایت از این مردم مظلوم، سنگین‌تر خواهد بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با یادآوری اینکه نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان، از ابتکارات امام خمینی (ره) و نشات گرفته از نگاه دوراندیشانه ایشان بود، افزود: چند دهه است که ملت فلسطین زیرچکمه‌های غاصبان صهیونیستی قرار دارند و امام خمینی (ره) این روزها را می‌دید. پیش از انقلاب اسلامی اگر علمایی که منبر داشتند از فلسطین سخن می‌گفتند و از این مردم حمایت می‌کردند مجرم محسوب می‌شدند و رژیم پهلوی با آنان برخورد می‌کرد که نشان از هم پیاله‌گی رژیم منحوس پهلوی و رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی بود.

 

وی گفت: در اسناد ساواک هم آمده است که خیلی از کسانی که دستگیر و به محاکمه کشیده شدند، علت آن مخالفت آنان با رژیم منحوس صهیونیستی بوده است. 

 

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: هفته گذشته نیز شاهد یورش وحشیانه رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجدالاقصی بودیم. روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان نه فقط مردم ایران بلکه امت اسلامی برای دفاع از آرمان فلسطین به میدان خواهند آمد که این تدبیر امام خمینی (ره) بود.

 

وی درباره برگزاری مراسم روز جهانی قدس گفت: تا کنون طبق شرایط کرونایی، برنامه برای برگزاری راهپیمایی فاخر و باشکوه در روز جهانی قدس پیش بینی شده است. در یکی دو سال اخیر به علت شیوع کرونا در مناسبت‌ها، راهپیمایی نداشتیم و امیدواریم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم که مردم گلستان به ویژه گرگان بار دیگر حضوری باشکوه در عرصه حمایت از انقلاب اسلامی و روز قدس داشته باشند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان تاکید کرد: همه تلاش ما باید این باشد که روز جهانی قدس به عنوان محور وحدت جهان اسلام، زنده نگه داشته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار