رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان گفت: سازمان نظام مهندسی آمادگی کامل دارد در زمینه های عمرانی بعنوان بازوی مشورتی یار و یاور شهرداری باشد وبا ارتباط و تعامل سازنده بین این دو ارگان شاهد بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهرهای استان و رعایت مقررات ملی ساختمان و مهم‌تر از همه، تکریم ارباب رجوع خواهیم بود.

سازمان نظام مهندسی استان می تواند بازوی شهرداری باشد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایلنای گلستان، محمد رضا آلوستانی در دیدار با شهردار و اعضای شورای شهر گرگان اظهار کرد: بخش اعظمی از ماهیت خدمت دو سازمان در حوزه ساختمان، مشابه و مکمل هم است که نیازمند تقویت تعاملات بین دستگاهی است.

 آلوستانی با تشکر از همکاری های شهرداری و شورای اسلامی شهر بیان داشت: برگزاری جلسات هم اندیشی و تصمیم گیری درحوزه ساخت وسازها برای رونق بیشتر به این صنعت،  به ما کمک می کند.

رئیس هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ضمن قدردانی از همراهی مجموعه شهرداری گرگان گفت: با درک اهمیت و ضرورت اعلام و اطفا حریق در ساختمان ها و با هدف ارائه خدمات بهتر به شهروندان همکاری مشترکی را با شهرداری و سازمان آتش نشانی آغاز کرده ایم.

وی با اشاره به همکاری و تعامل بسیار سازنده با انبوه سازان و انجمن سازندگان مسکن و ساختمان افزود :استفاده از ظرفیت انبوه سازان و مهندسان در سازمان نظام مهندسی می‌تواند به شهرداری گرگان در حوزه جذب سرمایه‌گذار کمک کند.

محمدرضا سبطی شهردار گرگان ضمن ابرازخرسندی از برگزاری این نشست مشترک، اراده و تلاش سازمان در تحقق اهداف قانونی، احترام به حقوق شهروندان و تلاش به برقراری تعامل سازنده با ارگان های مرتبط را  ستودنی دانست. شهردار گرگان به تعامل سازنده سازمان با انجمن انبوه سازان و سازندگان مسکن و ساختمان استان و تبعات مثبت آن  اشاره و این امر را قابل تحسین خواند.

وی در ادامه گفت: هر جا که شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمان هماهنگ عمل کرده اند شاهد اتفاق های خوب و قابل قبولی در حوزۀ نظارت و اجراء در سطح شهر بوده ایم. 

وی خاطر نشان کرد: با همکاری سازمان، امکان ارائه خدمات مهندسی به اعضای سازمان و شهروندان هر چه بیشتر فراهم شده و در فضای مثبت همکاری و شرایط سازنده شاهد ارتقا کیفیت ساخت و ساز و رضایت هم استانی های خواهیم بود.

صفر علی پایین محلی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در این نشست ضمن اشاره به اثرات مثبت برگزاری چنین جلساتی گفت : استفاده از خرد جمعی، جزئی از برنامه‌های شورای شهر است، بنابراین برای داشتن شهری زیبا از ظرفیت مجموعه نظام مهندسی ساختمان بهره خواهیم برد.

پایین محلی گفت:  یکی از راه های دستیابی به اهداف توسعه و تامین خدمات مورد نیاز شهروندان، جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف است،  مجموعه شورا و  شهرداری با وجود ظرفیت های متعدد می توانند با بهره گیری از تمامی قابلیت ها و ویژگی های شهری، توسعه اقتصادی را با جذب سرمایه گذار در حوزه های مختلف میسر سازند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان افزود: مجموعه شورای شهر گرگان آمادگی کامل خود را جهت حمایت و همکاری با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اعلام می دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار