نایب رئیس شورای شهر گرگان گفت: مصوبه شورای شهر درباره افزایش حقوق کارگران برای تأیید به فرمانداری ارسال شد که فرمانداری آن را مورد برای بررسی بیشتر به شورای شهر ارجاع داد.

فرمانداری لایحه افزایش حقوق کارگران شهرداری گرگان را بازگرداند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدابراهیم جرجانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به مصوبه شورای شهر برای افزایش حقوق کارگران وابسته به شهرداری گرگان، اظهار کرد: مصوبه شورای شهر درباره افزایش حقوق کارگران برای تأیید به فرمانداری ارسال شد که فرمانداری آن را مورد برای بررسی بیشتر به شورای شهر ارجاع داد.

وی افزود: مصوبه شورای شهر در خصوص این افزایش حقوق کاملاً قانونی بوده اما استدلال فرمانداری اینست که در مصوبه افزایش حقوق‌ها، کارمندان شرکتی و سایر نیروهای شهرداری نیز باید مورد توجه باشند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: این لایحه برای بررسی بیشتر بازگردانده شده و اکنون شهرداری در حال ارزیابی بیشتر است تا راهکارهای جدیدی برای جلب نظر فرمانداری در خصوص این لایحه ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: تعدیل و اخراج نیروها و کارگران شهرداری و شرکت‌های پیمانکار به هیچ عنوان در شهرداری گرگان وجود ندارد.

جرجانی به پروژه ساماندهی چهارشنبه بازار گرگان نیز اشاره کرد و ادامه داد: پیمانکار عملیات عمرانی پروژه چهارشنبه بازار، این پروژه را با روند مناسبی دنبال کرده و شهرداری نیز حمایت‌های لازم را برای به سرانجام رسیده پروژه مدنظر قرار داده است.

وی با بیان اینکه پروژه هنوز وارد فاز اصلی اجرا نشده و مراحل زیربنایی خود را طی می‌کند، اضافه کرد: برای اجرای پروژه آزادسازی‌های محدودی نیز باید اعمال شود که دردست اقدام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار