معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور گفت: امسال در ۴ هزار روستای کشور طرح هادی روستایی اجرایی می‌شود.

طرح هادی روستایی در ۴ هزار روستای کشور اجرایی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از آزادشهر، محمدرضا شاملو شامگاه یکشنبه در اجرای طرح بهسازی طرح هادی در روستاهای شهرهای آزادشهر اظهار داشت: طرح هادی تا پایان سال در 4 هزار روستای دیگر کشور اجرایی می‌‎شود.

وی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان آزادشهر با بیش از 12 میلیارد تومان هزینه تصریح کرد: تاکنون طرح بازنگری طرح‎‌های هادی در 4800 روستای کشور اجرا شده و همچنین طرح بازنگری هم همزمان در حال انجام است.

معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور گفت: در قالب این طرح همزمان با اجرای طرح هادی در روستاهای فاقد طرح، بازنگری در روستاهایی که طرح اجرا شده و زمان 10 ساله طرح به پایان رسیده اجرا می‌شود.

شاملو تاکید کرد: در طرح بازنگری همکاران ما نقشه‌برداری‌ها و کارهای لازم را در دستور کار دارند تا به اجرای این طرح‌ها سرعت بدهند.

معاون عمرانی بنیاد مسکن کشور همچنین گفت: 484 واحد مسکونی امروز با هزینه 96 میلیارد و 800 میلیون تومان در گنبدکاووس در راستای طرح مقاوم‌سازی و نوسازی واحد‌های روستایی به بهره‌برداری رسید. ساخت هزار و 639 واحد مسکونی با اعتبار چهار هزار و 917 میلیارد ریال در گنبدکاووس آغاز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار