مدیر موسسه خیریه امید صباح از اطعام ۲۰ هزار نیازمند در لیالی قدر در شهرها و روستاهای استان گلستان خبر داد.

اطعام‌ ۲۰ هزار نیازمند در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ میردوست رضویان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: خیریه امید صبح از سال ۱۳۹۳ به ثبت رسید و زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کند، کمک به معیشت و حل مشکلات افراد نیازمند از اهداف تشکیل این موسسه خیریه است.

وی تأسیس یک مرکز توانبخشی و نگهداری از افراد سالمند، کمک به محرومیت زدایی، توانمندسازی افراد نیازمند، ایجاد فضاهای آموزشی، تسهیل به ازدواج جوانان، کمک به مساجد را از دیگر اهداف و برنامه های موسسه خیریه امید صباح برشمرد.

مدیر موسسه خیریه امید صباح تأکید کرد: برای ارائه عملکرد بهتر موسسه خیریه امید صباح راهکاری را انتخاب کردیم که نیازمندان مجبور نباشند به طور مستقیم به دفتر ما مراجعه کنند تا علاوه بر هدررفت وقت، متحمل هزینه رفت و آمد شوند لذا در روستاها و شهرهای تحت پوشش خیریه افرادی به عنوان امین و مورد وثوق انتخاب شدند و این افراد کمک ها را به دست نیازمندان می رسانند، به طور قطع افراد مورد وثوق ما شناخت بیشتری از نیازمندان دارند.

رضویان با اشاره به اینکه تمامی افراد دست اندرکار در موسسه خیریه صباح به صورت افتخاری فعالیت می کنند، در شب های لیالی قدر ماه مبارک رمضان سال ۱۴۰۱، ۲۰ هزار نفر از نیازمندان تحت پوشش به صرف افطار مهمان موسسه خیریه امید صباح شدند.

وی با بیان اینکه

ارسال نظر

آخرین اخبار