آخوند کر گفت: اسرائیل تبدیل به غده‌ای سرطانی در کشورهای اسلامی شده است که امنیت و آرامش را از ملت‌های مسلمان‌ گرفته است و حالا برای نابودی این رژیم‌ اشغال‌گر همه باید وارد میدان شوند.

مبارزه با اسرائیل مبنای قرآنی دارد/ مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی وارد میدان شوند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرحمن آخوند کر» در نشست تبیینی مسئله فلسطین که با حضور جمعی از علمای شیعه و سنی استان گلستان برگزار شد، اظهار کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام‌ خمینی (ره) نشان استکبار ستیزی و انزجار ملت‌های مسلمان از رژیم صهیونیستی است.

 

امام‌جمعه اهل سنت بندرترکمن با بیان‌ اینکه مبارزه ما با اسرائیل مبنای قرآنی دارد، گفت: در قرآن کریم‌ خداوند متعال خطاب به مسلمانان به آنان تذکر می‌دهد که شدیدترین دشمن مسلمانان، یهودیان هستند. امام خمینی (ره) نیز با الهام از کتاب قرآن و احادیث پیامبر (ص)، روز جمعه را که عید مسلمانان است به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کرد.

 

وی افزود: اسرائیل تبدیل به غده‌ای سرطانی در کشورهای اسلامی شده است که امنیت و آرامش را از ملت‌های مسلمان‌ گرفته است و حالا برای نابودی این رژیم‌ اشغال‌گر همه باید وارد میدان شوند.

 

آخوند کر خاطرنشان کرد: روز جهانی قدس، یکی از مهم‌ترین ایام برای مسلمانان است چرا که قبله‌گاه نخست مسلمانان جهان از سوی استکبار جهانی‌ غصب شده است و یک مسلمان هرگز طاقت نخواهد آورد که شاهد کشته شدن زنان و کودکان و جوانان مسلمان در یک سرزمین اسلامی باشد.

 

وی بیان کرد: نه فقط مسلمانان بلکه انسانیت حکم‌ می‌کند اجازه ندهیم در کشورهای اسلامی و مسجدی که جایگاه عباوت پیامبران‌ الهی و مسلمانان بوده است، اینگونه جنایت ها اتفاق بیفتد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار