فرمانده پایگاه دریابانی بندرترکمن با اشاره به اجرای مستمر گشت‌های هدفمند از نوار مرزی - ساحلی غرب گلستان گفت که در آخرین گشت و با اقدامات اطلاعاتی- عملیاتی بیش از سه هزار لیتر بنزین و مشتقات نفتی قاچاق از متخلفان کشف و ضبط شد.

دریابانی گلستان سه هزار لیتر مواد سوختی قاچاق کشف کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ سرهنگ محمدحسین برجسته ملکی روز  پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح مقابله با شناورهای فاقد هویت دخیل در امر قاچاق ، برابر با دستور مقام قضایی و در اقدامی مشترک با انتظامی این ماموریت در حوزه استحفاظی گمیشان اجرایی شد .

سرهنگ برجسته ملکی افزود: در این عملیات ۲ هزار و ۵۸۰ لیتر بنزین، ۷۵۸ لیتر روغن موتور، چهار دستگاه موتور قایق و اقلام مرتبط کشف و در این راستا ۲ نفر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 
وی با بیان این که پرسنل دریابانی گلستان در پایگاه های مرزی سه شهرستان بندرترکمن ، گمیشان و بندرترکمن به صورت شبانه ورزی مشغول صیانت از مرزهای آبی استان هستند افزود: با هوشیاری و  درایت مرزبانان، امنیت مرزهای آبی و خاکی گمیشان در بالاترین حد قرار دارد و این موضوع رغبت سرمایه گذاران را برای مشارکت در طرح های اشتغال زا و سرمایه گذاری دریایی بیشتر کرده است.

گلستان ۴۵۸ کیلومتر مرز زمینی و  دریایی دارد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار