معاون جامعه‌المصطفی گلستان:

حجت‌الاسلام مسلمی گفت: تنها راه آزادی فلسطین و قدس مقاومت است، امروز هر جای منطقه آشوب، ناامنی، ترور و ‌.. اتفاق می‌افتد صهیونیست‌ها پشت آن قرار دارند و مسلمانان باید با وحدت و انسجام ریشه این غده سرطانی را بخشکانند.

مقاومت تنها راه نجات فلسطین است/ پشت سر همه آشوب‌ها و ناامنی‌های منطقه رژیم صهیونیستی قرار دارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، حجت‌الاسلام «حسن مسلمی» در نشست تبیینی موضوع فلسطین اظهار کرد: درباره قدس حرف‌ها، دغدغه‌ها و غصه‌های زیادی است که ملت‌های مسلمان نسبت به جنایات صهیونیست‌ها به ستوه آمده و منتظر منجی موعود هستند.

 

معاون پژوهش جامعه‌المصطفی العالمیه گلستان با بیان اینکه طبق آموزه‌های دینی و مفاهیم قرآنی، باید نسبت به ظلمی که به انسان‌های دیگر به ویژه مسلمانان می‌شود، حساسیت داشته باشیم، گفت: فلسطین، سرزمینی محدود در کنار دریای مدیترانه نیست بلکه این سرزمین متعلق به جهان اسلام است.

 

وی افزود: غصب سرزمین فلسطین با هدف ضربه زدن و نابودی اسلام از سوی صهیونیست‌ها انجام می‌شود چون آنان به خوبی از آنچه قرآن کریم از حکومت صالحان و مستضعفان بر زمین وعده داده است، آگاه و از آن بیمناک هستند.

 

حجت‌الاسلام مسلمی افزود: صهیونیست‌ها برای احاطه بر عالم برنامه دارند، آنان خود را قوم برتر و دیگر انسان‌ها را بردگان خود می‌دانند. اینکه صهیونیست‌ها به دنبال سازش و عادی‌سازی روابط با برخی کشورها هستند، هدف اصلی‌شان تضعیف جهان اسلام است.

 

وی بر جهاد تبیین با موضوع فلسطین تاکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم با منبر، زبان، قلم، کرسی‌ها، نشست‌ها و خطبه‌های نماز جمعه و ... روشنگری کرده و از جنایت‌های صهیونیست‌ها اعلام انزجار کنیم.

 

معاون پژوهش جامعه‌المثطفی العالمیه گلستان خاطرنشان کرد: تنها راه آزادی فلسطین و قدس مقاومت است، امروز هر جای منطقه آشوب، ناامنی، ترور و ‌.. اتفاق می‌افتد صهیونیست‌ها پشت آن قرار دارند و مسلمانان باید با وحدت و انسجام ریشه این غده سرطانی را بخشکانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار