نماینده مجلس:

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی، انتخابات را مشارکت در تعیین سرنوشت کشور دانست و با دعوت از گروه‌های مختلف مردم برای حضور گسترده در این رخداد مهم سیاسی گفت: افرادی که طرح ادعای مهندسی در انتخابات را مطرح می‌کنند دلسوز مردم و انقلاب نیستند.

طرح ادعای مهندسی انتخابات سخن دلسوزان مردم و انقلاب نیست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی  گلستان24،  امانقلیچ شادمهر  اظهار کرد: بدون تردید طرح این ادعای واهی برای دلسرد کردن مردم و حضور کمرنگ یا عدم شرکت آنها در انتخابات ۲۸ خرداد امسال مطرح می‌شود.

وی افزود: ممکن است عملکرد ضعیف برخی مسوولان سبب رنجش و دلسردی افراد جامعه شده باشد اما مردم ایران اسلامی که دلسوز و وفادار به انقلاب، نظام و آرمان‌های آن هستند، هرگز با صندوق‌ رای قهر نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: تجربه انتخابات گذشته نشان می‌دهد که تا روز و دقایق پایانی رای‌گیری هیچ نامزدی نمی‌تواند خود را برنده بداند و ممکن است برخلاف پیش بینی‌ها، فرد دیگری بر مسند ریاست جمهوری بنشیند.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی به دیدار ویدئو کنفرانسی هفته گذشته مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس اشاره کرد و گفت: ایشان به خوبی همه جوانب انتخابات و مساله اهمیت مشارکت بالای مردم در این عرصه سیاسی را تبیین کردند.

وی اضافه کرد: مردم به هیچ وجه به شعارها، حرف‌های اضافه و کذب افرادی که انتخابات را مهندسی شده می‌دانند و آنها را به عدم حضور در این صحنه دعوت می‌کنند، توجه نکنند زیرا به فرموده مقام معظم رهبری، آنان دلسوز مردم و انقلاب نیستند.

شادمهر با مهم دانستن مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال از دلسوزان انقلاب و نظام خواست ضمن حضور در این عرصه سیاسی، دیگر افراد جامعه را نیز برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای تشویق و ترغیب نمایند. 

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از سخنان مقام معظم رهبری و تبیین مساله انتخابات، تنور انتخابات گرمتر شده و در مدت باقی مانده تا روز رای‌گیری از این نیز گرم‌تر خواهد شد.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار