مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان:

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان با بیان این که در حال حاضر ۳۳ هزار و ۹۷۴ نفر در استان گلستان بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند گفت: طرح کرامت رضوی در استان گلستان اجرا شد.

طرح کرامت رضوی در استان گلستان اجرا شد

به گزارش گلستان24، از گنبدکاووس، علی اصغر نیک‌نیا صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال جاری طرح کرامت رضوی در 2 مرحله در استان گلستان اجرا شد و به مناسبت شهادت امام رضا(ع) در مرحله سوم تعداد 56 نفر از بازنشستگان و مستمری‌بگیران در قالب 2 اتوبوس به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: بازنشستگان سرمایه‌ها و صاحبان و نور چراغ سازمان تامین اجتماعی هستند و در حال حاضر 33 هزار و 974 نفر در استان بازنشسته و مستمری‌بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی داریم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان تصریح کرد: این تعداد با افراد تحت تکفل خود به 76 هزارو 729 نفر می‌رسند و سازمان تامین اجتماعی در طول سال خدمات بیمه‌ای، درمانی و سفرهای زیارتی- سیاحتی برگزار می‌کند.

نیک‌نیا اظهار کرد: همچنین از 3 سال گذشته، هیئت‌های ورزشی کانون بازنشستگان استان گلستان فعالیت خود را آغاز کرده و امسال نیز در مسابقات المپیاد ورزشی درون  کشور، در 6 رشته،6 خانم و 6 آقا را اعزام کرد.

وی اظهار داشت: طرح پیشگیری و درمان با همکاری مدیریت درمان برای بازنشستگان در حال اجرا است و هر ماه 2 شهرستان استان، افراد تحت پوشش کانون بازنشستگان را ویزیت و آزمایشات اولیه رایگان انجام می‌دهند.

نیک نیا گفت: همچنین با همکاری برخی بانک‌ها، تسهیلات بانکی به بازنشستگان نیز اعطا می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان گلستان افزود: خدمات‌دهی با کیفیت به بازنشستگان در دو بخش بیمه‌ای و درمانی از جمله برنامه‌های مستمر در این سازمان است و در این راستا اقدامات مطلوبی انجام شده و برنامه‌های دیگری نیز در دست انجام است تا این صاحبان خرد و تجربه در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را دریافت کنند.

وی اظهار کرد: رسیدگی و توجه ویژه به وضعیت معیشتی، رفاهی و روحی بازنشستگان از اولویت‌های سازمان تامین اجتماعی است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار