معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

گرگان-معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان از افتتاح سینما در علی‌آباد کتول خبر داد و گفت: این سینما با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

علی آباد کتول پس از ۱۰ سال وقفه صاحب سینما می شود

به گزارش گلستان24، قاسم قندهاری گفت: یک سینما در شهرستان علی‌آباد کتول با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی می‌شود.

 وی افزود: با توجه به سیاست‌های سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی برای تجهیز مجتمع‌های فرهنگی، هنری این سینما راه‌اندازی می‌شود.

قندهاری هزینه تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری علی‌آباد کتول به سینما را ٤٠٠میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این سینما با مشارکت بخش خصوصی در هفته آینده افتتاح می‌شود.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان به تجهیز مجتمع فرهنگی، هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ترکمن به سینما اشاره کرد و گفت: با این اقدام پس از ٣٠ سال در این شهرستان امکان پخش فیلم مهیا شده است.

قندهاری بابیان این نکته که در شهرستان علی‌آباد کتول پس از ١٠ سال وقفه اکران فیلم آغاز می‌شود، افزود: از سال ٨٥ که سینما قدس علی‌آباد به دلیل عدم توجیه اقتصادی و فرسودگی شدید سینما از سوی مالکان، تعطیل‌شده بود امسال با تجهیز این مجتمع فرهنگی هنری امکان پخش فیلم در این شهرستان نیز مهیا شده است.

وی در خاتمه از زحمات و تلاش رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی‌آباد کتول قدردانی کرد و گفت: پیگیری مجموعه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی علی‌آباد و کمک بخش خصوصی سبب راه‌اندازی این سینما شده است.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار