استاندار گلستان:

گنبدکاووس- استاندار گلستان گفت: دشمن نگران ایجاد تمدن اسلامی توسط ایران است.

دشمن نگران ایجاد تمدن اسلامی توسط ایران است

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در کنگره رزمندگان دفاع مقدس استان گلستان که صبح سه شنبه در گنبدکاووس آغاز شد، اظهار کرد: شور و حرارت امروز رزمندگان گلستانی در اینجا حکایت از روحیه رزمندگی مردم گلستان دارد.

صادقلو افزود: بازگشت به دوران انقلاب و دفاع مقدس بازگشت به روحیه و سیره چهار هزار شهید گلستان است تا بتوانیم به توفیق دست پیدا کنیم.

وی اظهار کرد: بنابر فرموده امام راحل دانشگاه جبهه است و اینجاست که با زنده نگه داشتن یاد و خاطره اولوالعظم تاریخ هشت سال دفاع مقدس این بزرگ حادثه تاریخ رامکتب سازی کنیم.

استاندار گلستان گفت: برای مدیریت جامعه و حل مسائل مربوط به جامعه باید راه و مسیر شهدا را الگوی خود قرار دهیم و مسیری که شهدا و خانواده‌هایشان پیمودند را طی کنیم.

وی با بیان اینکه راه شهدا راه حق و حقیقت بوده، اظهار کرد: برگزاری یادواره ها و مراسم بزرگداشت شهدا موجب شده تا دشمنی ها با انقلاب اسلامی تداوم یابد.

صادقلو افزود: انقلابی که امام راحل، پدران و برادران ما شروع کردند برای عبور از تمدن غربی برای رسیدن به تمدن اسلامی بود.

وی تصریح کرد: دشمن نگران ایجاد تمدن اسلامی توسط ایران است و برای همین دشمنی های خود را بیشتر می کند.

وی گفت: انقلاب فرصتی را فراهم کرد تا بتوانیم نظام اسلامی را ایجاد کنیم و در ادامه آن به دنبال ایجاد تمدن اسلامی هستیم.

استاندار گلستان بابیان اینکه امروز صحنه، صحنه جهاد کبیر است، افزود: دشمن‌شناسی همان مسیر جهاد کبیر است و با برگزاری یادواره‌ها باید روح مواج جهادی را به صحنه بیاوریم.

وی بیان کرد: تقابل با دشمن همان مسیر جهاد کبیر و الگو گرفته از قرآن است. باید با این یادواره ها روح مواج ایثار را به جامعه بیاوریم و غواصی در اقیانوس ذخایر کنیم زیرا یاد شهدا غواصی در اقیانوس گنج ها است.

رئیس سیاست گذاری نخستین اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان بیان کرد: باید این گنج ها را کشف و رونمایی کرد. یاد و نام شهدا این کشفیات را برای بشریت و نسل ما ایجاد می کند.

وی تصریح کرد: از این دانشگاه باید مکتب سازی کرد و مدل برخورد با باطن را به صحنه آورد و این رسالت چنین یادواره ها است.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار