امام جمعه گنبدکاووس:

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس گفت: امنیت و پیشرفت‎های علمی و صنعتی کشور مرهون خون شهداست و در این راه با تلاش‌های شهدا، دنیا امروز از لحاظ تحقیقات علمی نیاز به زبان و کتاب و تحقیقات ما دارد.

امنیت و پیشرفت‎های علمی و صنعتی کشور مرهون خون شهدا است

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام محمود ترابی صبح امروز در مراسم صبحگاه دانش‌آموزی در راستای اجلاسیه 4 هزار شهید استان در دبیرستان شاهد این شهرستان اظهار داشت: کار شهدا، دفاع از عزت، شرف همراه با اخلاق و معنویت و عدالت و شجاعت بود.

وی افزود: امروز شهدا به خاطر حسن عمل و صفای باطن و روحیات در دفاع مقدس، عزت و بزرگی که سرمایه معنوی و ذخیره انقلاب است را به یادگار گذاشتند تا انقلاب به دنیا معرفی شود.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت: کار اخلاقی و با معنویت انجام دادن، کار آسانی نیست و سخت‌تر این است که در کارهای اجتماعی و حضور در صحنه ها با اخلاص و معنویت باشد و باز سخت‌تر از همه اینها این است که با عدالت و معنویت وارد کارهای سیاسی شوید و جنگ و دفاع را برای خدا و با رعایت حدود و معنویت انجام شود.

حجت الاسلام ترابی تصریح کرد: دانش‌آموزان نقش اساسی در 8 سال دفاع مقدس داشتند و امام راحل نسبت به شهیدان دانش آموز ابراز مهربانی می‌کردند به گونه‌ای که شهید فهمیده به عنوان نماینده شهیدان دانش آموز را رهبر معنوی، روحی، شجاعت و فداکاری برای همه، حتی مسئولان معرفی کردند.

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: یک دانش آموز باید گام‌های بزرگی در اخلاق و معنویت بردارد تا آینده درخشان و خوبی داشته باشد، آینده از آن نسل جوان و برومند است.

وی اظهار داشت: با تلاش‌های شهدا، دنیا از لحاظ تحقیقات علمی نیاز به زبان و کتاب و تحقیقات ما داشته و نگاه و چشم دنیا به تحقیقات و پژوهش‌های شما باشد.

امام جمعه شهرستان گنبدکاوس گفت: ما امروز یاد و نام 4 هزار شهید استان را زنده و گرامی می‌داریم و می‌گوییم راه پر امید و پر رهرو شما را ادامه می‎دهیم تا عزت و بزرگی کشورمان از این مسیر تامین شود.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار