مدیرکل امور شاهد و ایثارگری دانشگاه آزاد:

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران و جانباز دانشگاه آزاد اسلامی از وجود بیش از 200 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در سطح کشور خبر داد.

بیش از 200 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور تحصیل می‎کنند

به گزارش گلستان24، سید محمدتقی طباطبایی ظهر امروز در مراسم گردهمایی ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان اظهار کرد: در دانشگاه‎های آزاد اسلامی در سطح کشور بیش از 200 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر مشغول به تحصیل هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی باید محل امن برای فرزندان شاهد و ایثارگران باشد، تصریح کرد: ما باید فضای دانشگاه را طوری آماده کنیم که دانشجویان ایثارگر و فرزندان شهید بدون هیچگونه دغدغه‌ای مدارج تحصیلی را طی کنند.

بیش از 400 میلیارد تومان بابت شهریه‌ها از دولت طلبکار هستیم

طباطبایی با اشاره به بدهکاری دولت به دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بیش از 400 میلیارد تومان بابت شهریه‌ها از دولت طلبکار هستیم.

مدیرکل امور و ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی یادآور شد: از دانشجویان شاهد و ایثارگران انتظار می‌رود مانند عزمی که پدران شما در جنگ داشتند شما هم با همان اراده تحصیلات خود را ادامه دهید.

وی خطاب به فرزندان شاهد و ایثارگر دانشجو گفت: پدران شما کاری کردند که که در آن زمان هیچ کسی انجام نداد و حضور پدران شما در جبهه‎های حق علیه باطل ستودنی است و این بسیار ارزشمند است.

طباطبایی بیان داشت: شهدا و جانبازین و ایثارگران نخستین کسانی بودند که در هنگامی که همه دنیا مقابل ایران اسلامی ایستاده بود تا نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را براندازد ولی پدران شما داوطلب شدند و با اطاعت از امر رهبری برای میدان جنگ حق علیه باطل خود را آماده کردند.

وی با بیان اینکه مدال پرافتخار شهیدان و ایثارگران باید بر سینه شما فرزندان باشد، ابراز کرد: پدران شما برای جاه، مقام و منصب به میدان جنگ نرفتند بلکه برای حفظ امنیت و دفاع از خاک کشور مقدس ایران در جبهه ها حاضر شدند.

طباطبایی اذعان کرد: پدران شما شاگرد اول مکتب ایثار و شهادت بودند و ما از شما فرزندان شاهد، ایثارگر و جانباز این انتظار را داریم که شاگرد اول عرصه دانش و علم و فناوری کشور باشید.

مدیرکل امور و ایثارگران و جانبازان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با ارائه خبری خوش به دانشجویان ممتاز مقطع دکترای دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ممتازین دانشجو در مقطع دکترا دانشگاه آزاد اسلامی از همان ابتدا استخدام هیأت علمی دانشگاه خواهند شد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار