سردار شریف :

مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: پیروزی حلب زمینه آزاد سازی موصل و حل بحران یمن و بحرین خواهد بود.

پیروزی حلب زمینه آزاد سازی موصل و حل بحران یمن و بحرین خواهد بود

به گزارش گلستان24، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه با اشاره به شکست تروریست‌ها در حلب به دست رزمندگان جبهه مقاومت و قرار گرفتن این شهر در آستانه آزادی کامل اظهار داشت: خدا را شاکر هستیم که در هفته وحدت و همزمان با ولادت نبی مکرم اسلام(ص) خداوند متعال بار دیگر هدیه‌ای الهی را به ملت اسلامی ارزانی داشت.

سردار شریف

وی این موفقیت در حلب را موضوعی بسیار مهم در 4-5 سال گذشته برای مردم سوریه و جبهه مقاومت ارزیابی کرد و اظهار داشت: دشمنان امت اسلامی تلاش داشتند از بستر ورود به حلب و اقدامات تروریستی، سرفصل جدیدی برای پروژه‌ «خاورمیانه جدید» که سال‌ها آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به دنبال آن بودند، ایجاد کنند اما مقاومت جانانه مردم و ارتش سوریه، حزب‌الله لبنان، دولت روسیه و همچنین حضور مستشاری بسیار موثر و تعیین‌کننده جمهوری اسلامی ایران نقشه‌های آنان را در هم شکست.

مسئول روابط عمومی کل سپاه «حلب» را شهری استراتژیک عنوان کرد که در سال‌های اخیر سمبلی برای موفقیت یا شکست طرفین در این منازعه به شمار می‌رفت که سرانجام آن به نام مقاومت اسلامی، ارتش سوریه و همراهان آن رقم خورد. 

شریف واقعیت پیروزی حلب را نقش بر آب شدن طراحی‌‌های رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم‌پیمانان آنان در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: هرکدام از این کشورها با دلایل خاص خود، تجزیه سوریه را دنبال می‌کردند و قصدشان تضعیف محور مقاومت و ایجاد یک حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی بود.

وی با بیان اینکه در سایه درگیری‌های رخ داده در جغرافیای جهان اسلام در چند سال اخیر، فرصت تنفسی برای رژیم صهیونیستی فراهم شد، ابراز امیدواری کرد: ان‌شاءالله این پیروزی‌ها موجب بیداری بخش عمده‌ای از امت اسلامی می‌شود و بار دیگر توجهات به سمت دشمن مشترک مسلمانان  یعنی رژیم صهیونیستی معطوف خواهد شد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه ادامه داد: هرگز از یاد نمی‌بریم که در جنگ‌های 33 روزه حزب‌الله لبنان و 51 روزه مردم غزه، همه نگاه‌ها معطوف به آزادسازی سرزمین فلسطین، کمک به مردم مظلوم آن و جلوگیری از تجاوز اسرائیل به کشورهای همسایه بود. 

شریف اضافه کرد: قطعاً آزادسازی حلب و ان‌شاءالله با فاصله نه چندان دور آزادسازی موصل، سبب برچیدن سفره کسانی خواهد شد که با جهالت و نادانی در منطقه سودای ایجاد خلافتی نامشروع تحت عنوان «خلافت اسلامی» را دنبال می‌کردند.

وی گفت: مقاومت، ایستادگی، صلابت و ایمانی که مردم، ارتش و همفکران سوریه در عین مظلومیت از ناحیه لجستیکی،امکاناتی، دیپلماتی و تبلیغات داشتند و اتکاء به آموزه‌های انقلاب اسلامی، تفکرات حضرت امام(ره) و هدایت‌های راهبردی مقام معظم رهبری این پیروزی بزرگ را رقم زد.

شریف این پیروزی را متعلق به امت اسلامی و شهیدانی دانست که برای جلوگیری از شکستن خط مقاومت خونشان ریخته شد و اظهار داشت: آزادسازی حلب بار دیگر اراده مردم مسلمان کشوری مانند سوریه که توانستند بر صهیونیست‌ها توفق پیدا کنند و اندیشه و تفکر راهبردی مقاومت اسلامی که الهام گرفته از انقلاب اسلامی است را به رخ کشید. 

مسئول روابط عمومی کل سپاه آزاد سازی حلب را به آزادسازی خرمشهر در دفاع مقدس تشبیه و خاطرنشان کرد: بدون شک در آن مقطع آرزوی همه مردم ایران از هر قومیت و زبانی آزادسازی خرمشهر بود و وقتی خرمشهر آزاد شد رژیم صدام و حزب بعث نیز در ذهن و روح جامعه ساقط شد.

 شریف در پایان تاکید کرد: اتفاقاتی که در حلب افتاد این موضوع را ثابت کرد که مردم، ارتش و همراهان سوریه موفق شدند بر طراحی بزرگ و استراتژیک دشمنان پیروز شوند و قطعا این پیروزی بر حل بحران یمن و بحرین و باقی مانده ترویست‌ها در سوریه و عراق نیز موثر است و همه کسانی که در 4 سال گذشته علیه امت اسلامی دست به کشتار زدند را رسوا خواهد کرد. 

انتهای پیام/ 


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار