مهم‎ترین مسئله امروز جهان اسلام "اتحاد" است

امام‌جمعه اهل‌سنت ‌گنبدکاووس با اشاره به اینکه امت اسلامی باید از اختلاف و تفرقه دوری کنند، گفت: تفرقه، ابزار دشمنان برای از بین‌بردن وحدت امت اسلام و ضربه وارد‌کردن به مسلمانان است.

آخوند جاور: "تفرقه" ابزار دشمنان برای از بین‌بردن وحدت امت اسلام است‌

به گزارش گلستان24، آخوند عبدالکریم جاور درباره لزوم وحدت در شرایط کنونی اظهار داشت: دشمنان در جای‌جای دنیا اسلام به‌ویژه ایران احساس خطر می‎کنند و تنها راه نجات خود را تفرقه بین مسلمانان و امت اسلامی می‎دانند.

وی افزود: مهم‎ترین مسئله در حال حاضر وحدت مسلمانان است و اگر بر این وحدت خدشه وارد شود، کافران و در رأس آنان آمریکا و صهیونیست سوء‌استفاده خواهند کرد و تلاش می‌کنند با تفرقه مسلمانان یکدیگر را از بین ببرند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان گنبدکاووس گفت: معمار کبیر انقلاب سبب ایجاد وحدت بین ایرانیان شد و در حال حاضر سکاندار ولایت اسلام، سبب وحدت امت و جهان اسلام است و آنان را به وحدت دعوت می‌کند.

آخوند جاور تصریح کرد: مسلمانان ایران، چه شیعه و چه سنی، به‌ویژه مردم شهرستان گنبدکاووس، در کنار هم با امنیت و آسایش زندگی می‎کنند و امنیت خود را مدیون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری مقام معظم رهبری می‎دانند.

وی اظهار کرد: نکته مهم و اساسی که در هر جامعه اسلامی باید به آن عنایت شود این است که کفار به‌ویژه استکبار جهانی با تشکیل اتاق فکری عزم خود را علیه اسلام و دورکردن مردم از تفکرت اسلامی جزم کرده و این مسئله مختص شیعه و سنی به تنهایی نیست بلکه هدف مسلمانان است.

امام‌جمعه اهل‌سنت شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: اگر ما وحدت را رعایت کنیم‌، می‌بینیم که امنیت کافی و ظلم‌ستیزی در جامعه اسلامی تحقق می‌یابد و پس از آن تمام بشیریت به تعالی خواهند رسید.

منبع: تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار