استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: احزاب باید دیدگاه‌های خود را نسبت به مسائل استانی مطرح کنند.

احزاب باید دیدگاه‌های خود را نسبت به مسائل استانی مطرح کنند

به گزارش گلستان24، حسن صادقلو در شورای هماهنگی احزاب استان، با تاکید بر ساماندهی احزاب در استان اظهار کرد: ایجاد تشکلی به نام خانه احزاب انتظار نظام و دولت در مسیر قانونی و انضباطی خویش است و باید هر چه سریع‌تر خانه احزاب در گلستان تشکیل شود.

وی با اشاره به ابلاغیه نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، تصریح کرد: بسیار مشتاق هستیم که گلستان جزو نخستین استان‌هایی باشد که خانه احزاب در آن تشکیل می‌شود چرا که احزاب در وجدان و درک جامعه نقش‌ساز هستند.

صادقلو نقش احزاب در فهم عمومی ملت را پایه‌ای دانست و یادآور شد: باید محصول ارتباط احزاب با اعضایشان، مسؤولان و مردم نمایان شود و جامعه نباید نسبت به اقدامات و فعالیت‌های حزب مغفول بماند.

استاندار گلستان با بیان وضعیت استان، خاطرنشان کرد: احزاب باید دیدگاه‌های خود را نسبت به مسائل استانی مطرح کنند و در موضوعاتی همچون اشتغال پیشنهادات خود را در اختیار مجریان و مسؤولان قرار دهند.

وی از مسؤولان احزاب در استان سطح روابط خود را افزایش دهند و گفت: احزاب باید در کنار یکدیگر قرار گیرند و با هم مراوداتی داشته باشند و آنگاه به ادبیات مشترکی خواهند رسید که می‌تواند در مسیر آینده‌سازی احزاب مفید باشد.

صادقلو آینده مجموعه احزاب را امیدوارکننده دانست و خاطرنشان کرد: احزاب باید هویت پیدا کنند و اگر مراودات و ارتباط بین احزاب افزایش یابد، یقینا هویت‌یابی و هویت‌بخشی آنان نیز تقویت می‌شود.

وی با اشاره به رعایت اخلاق در حوزه‌های حزبی و مجازی، گفت: رعایت اخلاق در حوزه‌های مختلف بسیار پراهمیت است و احزاب می‌توانند نسبت برخی تریبون‌های منفی پاسخگو باشند.

همچنین در این جلسه نمایندگان احزاب استان دغدغه‌های خود را پیرامون پیروی از مدار قانون، ایجاد خوراک فکری برای جوانان، دخالت مردم در امورات، رعایت اخلاق، برگزاری کارگاه آموزشی اخلاق سیاسی، نقش زنان، عدم انعکاس درست اقدامات دولت، رفع رکود، انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای سال آینده، مشکلات جامعه کارگری، سوق دادن سرمایه‌گذاران خصوصی به سوی بخش کشاورزی و خدمات، فعال کردن بیش از پیش تیم رسانه‌ای، استفاده از ابزار احزاب و NGO و ... را با استاندار گلستان در میان گذاشتند و صادقلو نیز ضمن گفت‌وگو در خصوص مسائل مطروحه دستور پیگیری مسائل را صادر کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار