در حالی که مردم کشور زیر بار فشار فزاینده مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند سایت ضد انقلاب کلمه به نقل از فاطمه سعیدی نماینده تهران نوشت: " امیدواریم با رفع حصرها و محدودیت‌ها دل‌ها دوباره به هم نزدیک شود."

خانم نماینده مردم زیر فشار زندگی دارند له می شوند شما در چه فکرید؟

خانم نماینده مردم زیر فشار زندگی دارند له می شوند شما در چه فکرید؟

به گزارش گلستان24، در حالی که مردم کشور زیر بار فشار فزاینده مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند سایت ضد انقلاب کلمه به نقل از فاطمه سعیدی نماینده تهران نوشت: " امیدواریم با رفع حصرها و محدودیت‌ها دل‌ها دوباره به هم نزدیک شود."

 

بنا بر این گزارش سایت ضد انقلاب کلمه به نقل از فاطمه سعیدی، نماینده تهران عنوان داشته است که: " مجلس خواستار رفع حصر و محدودیت در شب میلاد پیامبر اسلام شد. "

 

فاطمه سعیدی، نماینده تهران در مجلس در ادامه و در کانال تلگرامی خود نوشت:

" بداخلاقی‌های سیاسی، رواج دروغ و تهمت برای از میدان به در کردن خدمتگزاران صادق و سخت‌گیری‌های بی‌موردی که در حق برخی عزیزان ملت روا داشته می‌شود همه از مصادیق رفتارهایی است که کم یا زیاد با بینش و منش پیام آور مهر و همراستا نیست.

در این ساعات عزیز امیدواریم خشونت از میان مسلمین رخت بربندد و در ایران عزیز نیز با رفع حصرها و محدودیت ها دل ها دوباره به هم نزدیک شود. ملت بزرگ ایران حتما با آغوش باز از هر اقدامی که منجر به یکدلی شود استقبال خواهد کرد."

به گزارش عصر امروز اما در این خصوص باید به این اصلاح طلب گفت:

1- اگر قرار است نسبت به مشکلات به وجود آمده از سوی منافقین چون شما چشم بر روی حقیقت ببیندیم و فقط کورکورانه درخواست دعا کنیم باید مطمئن باشیم خدا به این حرفها گوش نمی دهد زیرا در هر درخواست ابتدا باید تفکر باشد و واقع بینی تا لوازم الهی بر آن جاری گردد و مستجاب شود پس باید بدانید همین پیامبر رحمت که در شب میلادش چنین چیزی را در خواست کرده اید، غلام وحشی، قاتل حمزه سیدالشهدا را زمانی بخشید که حسین را به کول گرفت و به عذرخواهی سر تعظیم بر مقابلش فرو آورد. پس قاتلین مردم ایران در فتنه 88 هم که در حصر هستند باید ابتدا سر تعظیم و عذرخواهی در مقابل ملت و نظام فرود آورند تا مورد رحمت قرار گیرند.

2- خانم نماینده که بد اخلاقی و رواج دروغ را برای خارج کردن خدمتگزاران گوشزد کرده اید پس چرا خود به مردم راست نمی گویید که محصورین منافق در 88 چگونه تیغ دروغ را بر روی حقیقت کشیدند و نظامی را که با خونبهای شهدا بدینجا رسیده است به تقلب محکوم کردند و شما نیز با وقاحت تمام از همان تبار هم اکنون دفاع می کنید؟ آیا این خود بداخلاقی نیست مگر رطب خورده می تواند منع رطب کند؟

3- خدمتگزارا صادقی که از آنان نام برده اید همان کسانی هستند که رییس رژیم کودکش صهیونیستی به عنوان امیدهای خود در ایران از آنها نام برده است آیا نشنیده اید که امام بزرگوار ما فرمود هرکه را دشمن از او تعریف می کند در خودش شک کند پس ما نیز الان در صداقت شما شک می کنیم که کسانی را که امید دشمن بودند خدمتگزار نامیده اید پس لطفا دروغ نگویید.

4- و اما نکته آخر، در زمانی که مردم کشور بخاطر کوته بینی رفقای شما زیر فشار بد عهدی آمریکا در برجام و مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می کنند چگونه شما در طول چند ماه اقامت در مجلس کارنامه درخشان حزبتان چیزی جز دو نامه در حمایت از یک ضد انقلاب محکوم (نرگس محمدی)، جعل چند امضا برای قرائت یک نامه در حمایت از سخنرانی لغو شده علی مطهری در صحن علنی مجلس و عدم امضای طرح مقابله به مثل با تمدید تحریم ملت ایران و اکنون نیز درخواست سیاسی رفع حصر در مجلس نمی باشد؟ پس بفرمایید مردم و مشکلات آنان کجای دغدغه های شما جای دارند خانم نماینده؟


منبع : عصر امروز

ارسال نظر

آخرین اخبار