نماینده مردم نهاوند در مجلس:راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران مانع از بروز فساد می‌شود/ کسی نباید از تصویب این موضوع ناراحت شود

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران دستگاه‌ها باعث شفاف‌سازی و مانع بروز فساد می‌شود، گفت: کسی نباید از تصویب این موضوع ابایی داشته باشد و یا ناراحت شود.

مردم از مسئله حقوق‌های نجومی در رنج هستند

خبرگزاری فارس: راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق و مزایای مدیران مانع از بروز فساد می‌شود/ کسی نباید از تصویب این موضوع ناراحت شود/مردم از مسئله حقوق‌های نجومی در رنج هستند

به گزارش گلستان24، حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص راه‌اندازی سامانه ثبت حقوق مدیران دستگاه‌هایی اجرایی و نظارت عمومی در این خصوص هنوز کاری انجام نشده است،‌ اظهار کرد: البته بررسی این موضوع در صحن مجلس تاکنون از روند خوبی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه این مصوبه با دقت،‌ هوشیاری و دلسوزی از سوی نمایندگان در حال پیگیری است،‌ گفت: دقت در بررسی مصوبه نشاندهنده دغدغه‌مندی نمایندگان مجلس است که صاحب‌نظران نگارنده برنامه پنج ساله برنامه را متناسب با درآمدها و منابع بنویسند نه متناسب با غیر واقعیات!

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: هدف از تصویب این مصوبه شفاف‌سازی حقوق و مزایای مدیران دستگاه‌های اجرایی است چراکه هرچه شفافیت بالا برود به همان نسبت امکان بروز فساد کاهش می‌یابد.

وی با تأکید بر اینکه با افزایش شفاف‌سازی اعتماد مردمی نسبت به دولت و حاکمیت بیشتر می‌شود، افزود: شفاف کردن حقوق امری ضروری و طبیعی است و کسی نباید از آن ابایی داشته باشد و یا ناراحت شود.

بهرام‌نیا خاطرنشان کرد: باید مشخص شود هر فرد متناسب با کاری که انجام می‌دهد و به میزان تعیین شده از سوی مراجع، حقوق دریافت می‌کند که اگر این چنین باشد به نفع همه است.

وی به دغدغه و نگرانی مردم در خصوص حقوق مدیران دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و یادآور شد: مردم از بحث حقوق‌های نجومی در رنج هستند و تصویب این مصوبه مرهمی بر زخم وارده بر پیکره حاکمیت به واسطه حقوق‌های نجومی است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فکر می‌کنم این موضوع به تصویب مجلس برسد، گفت: مصوبه با نظر کارشناسی شده و تلاش نمایندگان در حال پیگیری است، به طوری که در بررسی آن در مورد یک ماده ممکن است روزها وقت گذاشته شود.

وی اظهار داشت: در بررسی پیشنهادها، انتقادات، نظرات الحاقی، نظرات اصلاحی و بحث‌های موافق و مخالف در نظر گرفته می‌شود که برنامه ارائه شده تقریباً آرمانی نباشد.


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار