مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: استکبار جهانی باعث شد مسلمانان و مسیحیان نتوانند به‌خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی کنند.

استکبار جهانی عامل تفرقه مسلمانان و مسیحیان است

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد عیسی مسیح گفت: سلسله انبیا از حضرت آدم شروع‌شده و به حضرت محمد (ص) ختم شده است و دراین‌بین پیامبران زیادی آمده‌اند و ادامه‌دهنده و تکمیل‌کننده راه روشن پیامبران بوده‌اند.

وی افزود: بنا بر روایات ما ۱۲۴ هزار پیامبر داشته‌ایم که برخی از این پیامبران دارای شریعت و کتاب بوده‌اند، حضرت عیسی مسیح پیامبری دارای شریعت و کتاب بود و افتخار ما مسلمانان این است که تمام پیامبران گذشته و نبوتشان را قبول داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار کرد: ما معتقدیم پیامبر خاتم محمد مصطفی (ص) آخرین پیامبر خدا بود و آخرین دین را به بشریت اهدا کرد.

حجت‌الاسلام ولی نژاد بابیان اینکه دین در اسلام به کمال رسید و ادیان گذشته در مسیر تکامل دین قرار گرفتند، افزود: امیدوارم مسیحیان به این واقعیت پی ببرند حضرت عیسی صلح‌طلب، منجی و هدایتگر بود و نسبت به نیازمندان و فقرا ترحم داشتند اما علیه مستکبران فریاد مخالفت سر می دادند.

وی تصریح کرد: مسیحیان عالم باید به این واقعیت پی ببرند که عیسی مسیح صلح‌طلب و پشتوانه یتیمان و بی‌نوایان بود و درصدد برقراری صلح در عالم بشریت بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: استکباری که ادعای پیروی از مسیحیت دارد باید می‌فهمید مسیحیان و مسلمانان می‌توانند به‌خوبی و خوشی در کنار یکدیگر زندگی کنند اما استکبار جهانی نگذاشت دنیا در صلح و صفا کنار هم زندگی کنند، امیدوارم بشریت به این درجه از رشد و کمال برسد که دنیا جز صلح چیزی را مطالبه نکند.

منبع: مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار