معاون استاندار گلستان:

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: بیش از 70 درصد جمعیت ایران کاربر فضای مجازی هستند.

بیش از 70 درصد جمعیت ایران کاربر فضای مجازی هستند

به گزارش گلستان24، علی‌‌اصغر طهماسبی در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استانداری، اظهار کرد: شبکه‎های مجازی یک فرصت است، ولی هنگامی که از آن غافل شویم یقینا به یکی از آسیب‎های اجتماعی مبدل خواهد شد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین کارگروه‌های تشکیل شده در سطح استان گلستان کارگروه بانوان است، تصریح کرد: نیمی از جمعیت کشور ما را بانوان به خود اختصاص داده‎اند و جایگاه بانوان در جامعه بسیار حائز اهمیت است، زیرا اجتماع به قشر زنان بسیار نیازمند است.

رئیس کارگروه بانوان و خانواده استان گلستان با بیان اینکه جایگاه سازمان‌های مردم‎نهاد باید در ادارات و دستگاه‎های اجرایی مهم جلوه کند، گفت: نظارت و بازرسی از اقدامات، عملکرد و مصوباتی است که در این کارگروه‎‎ها مصوب می‎شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان شناخت فرصت‎ها و آسیب‎های اجتماعی را بسیار حائز اهمیت دانست و اذعان کرد: استان گلستان رنگین‎کمان اقوام است و با توجه به ظرفیت‌های بسیار بالایی که دارد، باید با تعامل دستگاه‎های اجرایی میزان آسیب‎های اجتماعی را کاهش دهیم.

طهماسبی با بیان اینکه یکی از اضلاع توانمندسازی آموزش فراگیر است، افزود: نباید به سادگی از برخی آسیب‎های اجتماعی گذشت، همانگونه که مقام معظم رهبری از آسیب‎های اجتماعی به عنوان ناتوی فرهنگی یاد می‎کند.

وی گفت: ما در سازماندهی نظام مشاوره‎ای کم‎ کاری می‎کنیم، در واقع به هر میزانی که به نظام مشاوره‎ای توجه کنیم هزینه نیست، بلکه یک فرصت است.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار