عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر اینکه 9 دی پدیده اعتقادی است نه سیاسی، گفت: فتنه 88 برآیند محض یک غوغای سیاسی نیست بلکه بیش از آنکه غوغای سیاسی بر آن احاطه داشته باشد عدم باورهای دینی موجد آن است.

تاریخ سران فتنه را ملعون خطاب خواهد کرد

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام احمدرضا احمدی ظهر امروز در نشست علمی بسیج اساتید استان گلستان با محور «من انقلابی‎ام» که به مناسبت هفته بصیرت در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: فتنه 88 برآیند محض یک غوغای سیاسی نیست بلکه بیش از آنکه غوغای سیاسی بر آن احاطه داشته باشد عدم باورهای دینی موجد آن است که اگر این مهم را ثابت کنیم و به آن بپردازیم نفوس پاک و فطرت‎های سلیم به این حقیقت حتما خواهند رسید و تسلیم خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه 9 دی برآیند باورهای عمیق اعتقادی است، تصریح کرد: ما انقلاب اسلامی را در شعارهای ضدیت دو طیف قدرت دینی و قدرت غیردینی به پیروزی رساندیم و فتنه 88 را با تبیین نگرش دینی و اعتقادی به انجام رساندیم، اگر صرفا نگرش‎های سیاسی جابجایی نامزدها و عدم توفیق یکی بر دیگری بود همچنان فتنه 88 به شیوه خود ادامه داشت.

دشمن کمر همت به نابودی دین اسلام بسته است

احمدی ادامه داد: عمق موضوع 88 و پدیده 9 دی اعتقادی است نه سیاسی؛ بخشی در بدنه جامعه هنوز تردید دارند، عده‎ای از خواص در شک هستند، فتنه 88 بحث احمدی‎نژاد، موسوی، کروبی و بالاتر از اینها نیست بلکه بحث اعتقادات مردم است، ورود دشمن با هدف نابودی انقلاب اسلامی بود و به کمتر از نابودی اسلام و نظام مقدس اسلامی قانع نیستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن کمر همت به نابودی دین اسلام بسته است، اظهار کرد: چراغی که دشمن هیزم آن را با تمام توان حمالی کرد و شعله‎ور ساخت برای این بود که می‎خواست دین را از بین ببرد و در این دین‎زدایی دو گروه بیرونی و درونی به کمک هم آمدند تا انقلاب اسلامی را از میان بردارند، قرآن را آتش زدند، به عاشورا توهین کردند و آتش فتنه را برافروختند.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: فتنه‎گران زیر علم همجنس‎بازان سینه زدند حتی محمدعلی ابطحی گفته بود که اینها از حماقت موسوی و خیانت خاتمی بهره بردند.

احمدی با اشاره به اعتراف یکی از بازی‎خوردگان فتنه 88 اشاره کرد و گفت: یک خانم اعتراف کرد که روزانه برای هر آشوب 800 هزار تومان پول می‎گرفت و یک تیم در این زمینه فعال هستند، دل رهبر معظم انقلاب از این پردرد است که اینها در کنار همجنس‎بازان، منافقان و سیلی‎خوردگان و کسانی که نه اعتقاد به نظام، نه به موسوی، خاتمی و هاشمی دارند قرار گرفتند و بازیچه شدند.

وی بیان کرد: مگر کروبی مقام ولایت را نمی‎فهمید و انقلابی نبود اما چرا در خط شیطان قرار می‎گیرد و از مسیر دین خارج می‎شود، دشمن فهمیده بود که موسوی قدرت‎طلب و کروبی ساده و قابل نفوذ است موسوی در جریان فتنه در مقابل آنچه که اعتقاد داشت ایستاد چون باورهایش عمیق نبود و به روی خیلی از چیزها پا گذاشت، انقلابی که این همه شهید داده؛ عده‎ای با ناجوانمردی به آن هجوم بردند.

عضو ستاد تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: بیش از آنکه ما به جریان سیاسی بودن موضوع بپردازیم باید به جریان اعتقادی بودن آن بپردازیم هتاکی، اهانت و فحاشی زبان جریان فتنه و منافق است، مومن منطق و زبان پاک دارد.

احمدی با اشاره به اینکه سران فتنه اعتقادات‎شان به امامت و ولایت مسأله‎دار است، گفت: امروز زمان آن رسیده که بتوانند ابراز وجود کنند شیطان با قدرت هوای نفس آنها را بلعید تا برای همیشه ملعون تاریخ باشند، تاریخِ فردا سران فتنه را ملعون خطاب خواهد کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار