دبیرکل اجلاسیه 4هزار شهید گلستان عنوان کرد:

سردار صادقی: تمامی 14شهرستان استان و اقشار مختلف مردم در اجرای این عملیات بزرگ حضور داشتند و برای رسیدن به اهداف مورد نظر، تلاش کرده اند.

تحقق اهداف و سیاست های اجلاسیه 4هزار شهیداستان گلستان / طراحی واحداث دهکده مقاومت درگرگان

سردار رحمت ا... صادقی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان  ودبیر کل اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه استان، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، در رابطه با برگزاری این اجلاسیه اظهار کرد:  این طرح حدود 3 سال پیش و از سال 1393برنامه ریزی شد و ما در این اجلاسیه حدود  1700 برنامه داشتیم که با توجه به شرایط استان و اقتضائاتی که در این مدت برای برگزاری این مراسم متوجه ما بود، مجموع این برنامه ها در246برنامه، ادغام  گردید و توانست آن هدف گذاری مورد نظر را متصور کند؛ و  همچنین به علت موضوعاتی که در اجرای این طرح پیش امد، نتوانستیم 37 برنامه از این 246برنامه را اجرا کنیم.

سردار صادقی

وی اظهار کرد: مابرای این که تمامی گروه ها، اقشار و دستگاه های دولتی درگیر این عملیات بزرگ فرهنگی شوند ساختار پر انعطافی را در این موضوع تدارک دیدیم به طوری که تمامی اقشار در این موضوع درگیرشدند و در راستای برگزاری این عملیات بزرگ فرهنگی فعالیت کردند؛ ما توانستیم در این زمینه  مدل خوبی را اجرا کنیم  زیرا که  برنامه ها را هم از لحاظ موضوعی و هم از لحاظ سطح اجرا تفکیک کرده بودیم  و به این صورت  تمام 14 شهرستان ما به نوعی در این اجلاس ملی فعالیت کردند.

دبیر کل اجلاسیه 4هزار شهید استان گلستان افزود: سنجش و ارزیابی کلی این اجلاسیه ملی در تاریخ 25 اسفند منتشر خواهد شد؛ و در حال حاضر ارزیابی و عملکرد کارگروهای اجلاسیه به این شرح است: کارگروه فرهنگی 87 درصد ، کارگروه بنا ها و یادمانها 46 درصد ، کارگروه ورزش 87 درصد ، کارگروه تدوین و تالیف 42 درصد، کارگروه دانشجویی 89 درصد ،کارگروه دانش آموزی و فرهنگیان 69 درصد ،کارگروه بانوان 80 درصد، کارگروه اقشار و تشکل های مردمی 86 درصد ،کارگروه رسانه و ارتباطات 87.5 درصد از مجموع طرح های خود را اجراکردند و فقط کارگروه حمایت وپشتیبانی مانده است که آن هم در حال جمع بندی  عملکرد خود است و نتایج آن در زمان گفته شده منتشر خواهدشد.

وی ادامه داد: حضور شورای سیاستگذاری این اجلاسیه در دیدار با مقام معظم رهبری یکی از شاخص ترین برنامه های ما در این طرح بود زیرا که ما تنها استانی بودیم که به صورت خصوصی با رهبر معظم انقلاب دیدار کردیم.

صادقی تصریح کرد: دراین دیدار رهبرمعظم انقلاب به ضرورت ایجاد خوراک های فکری برای جوانان تاکید کردند و متذکر شدند که جوانان ما باید شناسنامه انقلابی خود رابدانند و باید تاریخ کشور خود را درک کنند.

سردار صادقی

فرمانده سپاه استان در پایان این جلسه  از  احداث دهکده مقاومت در استان خبر داد و افزود: یکی از موضوعاتی که ما از ابتدا دنبال کرده ایم در واقع احداث یک مرکز به عنوان دهکده مقاومت است که بتوان در ان از توانمندی و اقدامات مردم، رزمندگان، ایثارگران در حوزه های هنری و فرهنگی استفاده کرد؛ و ما با طراحان دهکده مقاومت تهران نیز مشورت هایی کرده ایم و در این خصوص به نقطه نظراتی هم رسیده ایم و از تمامی هنرمندان و طراحان میخواهیم که در این طرح به ما کمک کنند.

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

آخرین اخبار