نگاهی به سازکارنمایشگاه فروش عیدانه گرگان؛

نمایشگاه بهاره،که پس از دوسال تاخیر در گرگان برگزار شد،بیشتر به نمایشگاه پوشاک شبیح است زیرا بیشتر غرفه ها لباس و پوشاک به بازدید کننده ها ارئه می دهند.

نمایشگاه پوشاک یا نمایشگاه بهاره؟ / تنوع پایین اجناس درنمایشگاه

به گزارش پایگاه خبری گلستان 24؛ همه ساله در روز های اخر سال شور خرید لباس و خوراکی های متنوع برای سال جدید فضای شهر را دگرگون و شلوغ می کند،مردم برای رفع نیاز های خود به بازار ها مراجعه می کنند.

ایجاد نمایشگاه های بهاره در سطح شهر ها برای عرضه جنس های مناسب و خوش قیمت از راه کار های مسئولین شهری و استانی برای ایجاد فضای داد ستد مناسب در اخر سال برای مردم است.

اساس شکل گیری نمایشگاه در همه ضمینه ها ارائه جنس هایی است که کمترین قیمت وبالاترین کیفیت را دارا است،این موضوع باعث می شود تا بازدید کنندگان با استقبال بیشتری به این نمایشگاها بیایند؛ تا احتیاجات خود را که در بازار های عام یافت نمی شود در این مکان برطرف کنند.

این دوره از نمایشگاه های بهاره که با دوسال تاخیر در گرگان برپا شده،جوابگوی نیاز های شهروندان نیست، به خوبی احتیاجات مصرف کنندگان را برطرف نمی کند؛زیرا که تنوع اجناس ان بسیار پایین است.

اما هرچه  میگذرد این نمایشگاه ها بجای ارتقاع سطح کیفی و تنوع جنس ها خود به سوی جنس های نامطلبوب و قیمت بالا می روند.که این مسئله جز بی تفاوتی شهروندان نسبت به این نمایشگاه نتیجه دیگری ندارد،که این باعث ضرر زیان غرفه داران خواهد شد.

نمایشگاهی که امسال در گرگان برگزار شده بیشتر به نمایشگاه مد لباس شبیح است تا نمایشگاه عیدانه، غرفه های این نمایشگاه بیشتر پوشاک و لباس را به بازدید کنندگان ارائه می کنند،که زیاد مورد استقبال نیست به نظر بعضی از شهروندان این اجناس از قیمت و جنس خوبی هم برخوردارنیست.

بازدید کنندگان نمایشگاه می توانند پوشاک مورد نیاز  خود را در بوتیک های شهر به قیمت های مورد دلخواه  خود تهیه کنند؛ تنوع لباس ها انقدر زیاد است که شهروندان گرگانی در این مسئله کمبودی ندارند.

نیاز اصلی شهروندان به مواد غذایی و خوارکی است که معمولا در روزعید استفاده می شود مانند اجیل شکلات؛ولی در نمایشگاه بهاره کمتر به این اجناس توجه شده،و صرفا هدف این بوده که فقط نمایشگاهی برگزار شود.

انتهای پیام/پ

 

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار