کارشناس مسائل سیاسی:

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: در حال حاضر حتی مساجد جدید ما هم غربی شده و هیچ شکل و شمایل اسلامی ندارد.

ظاهر مساجد جدید کشور غربی شده است
به گزارش گلستان24، علی سلیمان دوست ظهر دوشنبه در همایش دانشجو و معلمان انقلابی، اظهار کرد: اگر امروزه می خواهیم اسلام ناب را شناسایی کنیم باید آموزه های امام خمینی(ره) را مورد توجه قرار دهیم و نسبت به انجام آن گام برداریم.

وی افزود: امام (ره) در دوم فروردین سال ۶۸ خطاب به ملت ایران فرمودند حواستان باشد که این انقلاب یک مقدمه ای برای انقلاب بزرگ به پرچمداری حضرت مهدی(عج) است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن مهم نیست بلکه انقلابی ماندن و انقلابی رفتن مهم است، تصریح کرد: مسعود رجوی جزو انقلابیون دیروز بود اما انقلابی نماند و ضد انقلاب شد چرا که انقلاب را برای خود و منافع خود می خواست.

سلیمان دوست بیان کرد: در پیچ خم مسائل و مشکلات اقتصادی، فردی و مادی کسانی هستند بر اثر فشار وارده راه را گم می کنند و کسانی هم هستند که با شناخت فضا، محیط پیرامون با تمام فشارها در صحنه می مانند و ذره ای از این مسیر عقب نشینی نمی کنند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند که این انقلاب متعلق به کوخ نشین ها است نه کاخ نشین ها و اساس و شاکله این کشور را مستضعفین، پابرهنه ها و کوخ نشین ها تشکیل می دهند.

وی تصریح کرد: هرجایی که نیاز به حضور مردم بود پابرهانه ها آمدند و وارد میدان شدند، اگر شناسنامه کاخ نشین ها را بر رسی کنیم مشخص می شود که چند بار در انتخابات شرکت کردند.

مسجد

کارشناس مسائل سیاسی گفت: حمایت از محرومین و مستضعفان جزو اولویت ها است که باید مورد توجه قرار گیرد. شما دانشجویان با شرکت در اردوهای جهادی نشان دادید که این مسیر را درست شناخته اید.

وی با اشاره به اینکه مسیری که انتخاب کردیم باید تداوم دهیم و نباید خسته شویم، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که تنبلی، نا امیدی، کم آوردن و نفس نداشتن نقطه مقابل همت بلند است.

سلیمان دوست با بیان اینکه  مسئولین نظام باید خود را در صف مقدم نگهدارند چراکه مردم به بزرگانشان نگاه می کنند، اظهار کرد: امروز دشمن با ضایع کردن بزرگان و با ضربه وارد کردن به شخصیت بزرگان به دنبال این است که الگو را از مردم بگیرند و متاسفانه در برخی از جاها هم موفق بودند.

وی تصریح کرد: ما به لحاظ بعد سیاسی مستقل هستیم و در تصمیم گیری داخلی، منطقه ای و بین المللی موفق بوده ایم.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مهمتر از استقلال سیاسی استقلال فرهنگی است، از پوشش تا گویش و آرایش محیطی ما باید اسلامی باشد.

وی افزود: در حال حاضر حتی مساجد ما هم غربی شده و هیچ شکل و شمایل اسلامی ندارد که این ها در خروجی کارهای فرهنگی ما بسیار تاثیر گذار است.

سلیمان دوست گفت: انظباط اقتصادی و عدالت اجتماعی از مواردی بود که رهبر معظم انقلاب اسلامی نسبت به آن اشاره داشتند اما مسئولان ما گوش نداند و ضایعه ای اقتصادی به نام اختلاس خروجی دولت قبلی و فیش های نجومی خروجی این دولت شد.

وی تصریح کرد: دولت ها موقت هستند، روزی وارد کار می شوند و روزی هم می روند آنچه که ماندگار است نظام است که باید نسبت به این موضوع توجه لازم داشت.

منبع : مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار