رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد:

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مجلس کمک می کند ردیف متمرکز را در بودجه سال آینده بگنجاند، ولی همه بار بازسازی را روی این ردیف نگذارید.

تلاش مجلس در ایجاد ردیف اعتباری برای مناطق زلزله زده در بودجه ۹۷

به گزارش گلستان 24 ؛  غلامرضا تاجگردون امروز چهارشنبه در نشست مدیریت بحران استان کرمانشاه که در سرپل ذهاب برگزار شد، گفت:  امیدواریم مجلس بتواند به کاهش آلام مردم آسیب دیده منطقه  کمک کند و در کار مسوولین منطقه نیز تسهیلگری کند.

 

وی افزود: نحوه برخورد مردم آسیب دیده منطقه با این حادثه نشان دهنده بزرگی آن ها است و باید قدردان این منش والای این عزیزان باشیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه خراب شدن ساختمان های اداری در زلزله که با پول بیت المال ساخته شده اند، اتفاق نامیمونی است، تاکید کرد: تهدید فعلی را باید تبدیل به یک فرصت کنیم و مشکلات موجود را حل کنیم.

 وی افزود: اگر مجلس به دولت کمک نکند، دولت به تنهایی نمی تواند مشکل زلزله زدگان را در قالب قوانین موجود حل کند.

تاجگردون خاطرنشان کرد: مردم منطقه دچار مشکلات بسیاری شده اند و باید بسترها را به گونه ای فراهم کنیم تا مردم به زندگی برگردند.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم هفته آینده یک مصوبه با دید تبدیل تهدید به فرصت و بازگرداندن زندگی به مردم در مجلس مصوب شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه باید کمک های تسهیلاتی به زلزله زدگان بر اساس افزایش تورم ها تعیین شوند، گفت:  مجلس کمک می کند ردیف متمرکز را در بودجه سال آینده بگنجاند، ولی همه بار بازسازی را روی این ردیف نگذارید.

 

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار