مدیر فنی تیم ملی کبدی بانوان:

مدیرفنی تیم ملی کبدی زنان ایران گفت: برخی بازیکنان شایستگی همراهی با تیم ملی و حضور در رویدادهای بزرگ را ندارند که باید بازیکنان جوان، با انگیزه و آینده دار جایگزین آنها شوند.

 تیم ایران نیازمند جوانگرایی است

به گزارش گلستان 24 ؛ اعظم مقصودلو روز یکشنبه پس ناکامی ایران در صعود به فینال رقابت های قهرمانی آسیا در گرگان در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدا عقیده داشتم باید در تیم ملی از جوانان استفاده شود اما سرمربی تیم ملی چند بازیکن باتجربه را به تیم آورد که می دانستم آنها بر خلاف لیگ ، توانایی درخشش در تیم ملی را ندارند.

وی ادامه داد: هدف گذاری بلند مدت فدراسیون، کسب مدال طلای بازی های آسیایی اندونزی است که بهره گرفتن از بازیکنان جوان می تواند ما را به این هدف نزدیک کند.

مقصودلو با بیان اینکه با تمام وجود از شکست ایران ناراحتم و همه تلاشم را برای پیروزی تیم ملی انجام دادم، اضافه کرد: یکی از تجربیات شکست در این رقابت ها می تواند افزایش انگیزه ها برای حضور قدرتمندانه در بازی های آسیای جاکارتا باشد که امیدواریم با تلاش بیشتر به این هدف برسیم .

به گفته وی؛ برخی بازیکنان شایستگی کسب مدال این مسابقات را نداشتند اما سرمربی تیم ملی اصرار به حضور آنها در این رقابت ها داشت.

مدیرفنی تیم ملی کبدی زنان ایران بیان کرد: برای بهتر شدن شرایط تیم ملی کبدی زنان به خانه تکانی احتیاج داریم و باید با رفع نواقص، خود را برای مسابقات حساس تر به خصوص بازی های آسیایی جاکارتا آماده کنیم.

وی ضعف سرمربی تیم ملی در برقراری ارتباط با بازیکنان را از نکات منفی دانست و گفت: سرمربی تیم ملی برای اینکه بازیکنان اعتراض نکنند همه آنها را بدون توجه به شایستگی به بازی می گرفت که این روش هیچ جایی در مدیریت فنی ندارد.

مقصودلو گفت: علاوه بر این مشکل ، نتوانستیم برنامه های مناسب دفاعی را بکار بگیریم که لازم است در آینده با برطرف کردن این مشکلات ، با آمادگی کامل به بازی های آسیایی جاکارتا قدم بگذاریم .

وی به انتقادها از حضور چندین ساله اش در کادر فنی تیم ملی هم اشاره کرد و گفت: برخی ها فکر می کنند به دلیل نسبت فامیلی با رییس فدراسیون نباید سرمربی تیم ملی باشم اما کارنامه من روشن و قابل دفاع است.

مدیر فنی تیم ملی کبدی زنان ایران اضافه کرد: در سال های گذشته که سرمربی تیم ملی بودم ، با هزینه ای بسیار کمتر از مربیان خارجی، چندین عنوان از جمله مقام سوم قهرمانی آسیا را همراه با تیمی جوان به دست آوردم اما مخالفان فدراسیون بی توجه به این موفقیت ها ، با بهانه های بی ربطی از حضورم در راس کادر فنی انتقاد می کردند.

وی همچنین گفت که پس از سالها حضور در کادر فنی تیم ملی ، نیاز به استراحت و تجدید قوای ذهنی و روحی دارم و فارغ از هر تصمیم فدراسیون در مورد فنی می خواهم مدتی از فضای کبدی و تیم ملی دور باشم .

مقصودلو ادامه داد: منتقدان فقط به حضور من در تیم ملی ایراد نمی گیرند بلکه با حضور هر گلستانی در تیم ملی به عنوان مربی و بازیکن مخالف هستند.

 تیم ملی کبدی زنان ایران با قبول شکست مقابل کره جنوبی در دیدار نیمه نهایی ازصعود به فینال رقابت های کبدی قهرمانی آسیا 2017 در گرگان بازماند و به عنوان سوم مشترک این مسابقات اکتفا کرد.

 

انتهای پیام /

منبع : گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار