نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شواری اسلامی؛

قره خانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:عده ای که جرات مشورت گرفتن و ریسک پذیری را ندارند نمی توانند مدیران لایقی برای استان باشند.

مدیران نالایق استان به زودی برکنار می شوند/ضعف کلان مدیریتی در پرداخت حق گندمکاران

به گزارش گلستان24؛اسدالله قره خانی در  جمع خبرنگاران گفت:مدیران و مسئولان نباید تنها فقط مشکلات را بیان کنند،مشکلات کشور از دولت های گذشته تاکنون در جلسات متعدد بیان شده و حتی افراد عادی هم این مشکلات را می دانند و انچه که مسلم است اراده ی  در رفع این مشکلات است.

او ادامه داد: بخشی از مشکلات ما ناشی از کار های بزرگ  و بخش از آن نیز به کار های روز مرهای  که مردم گرفتاررآن هستندبر میگردد که این مشکلات روز مره ای مردم ناشی از تصمیمات کلان کشوری وبرخی از آن ناشی از ضعف مدیران ما است که ما بعضا مشاهده می کنیم بعضی از مدیران متناسب با مقتضیات حال نیستند.

وی خاطرنشان کرد:متاسفانه برخی از مدیران در استان وجود دارند که قدرت ریسک پذیری و چانه زنی با مقامات بالای خودشان را در خصوص عمران و آبادی شهر و استان را ندارد و حتی جرات مشورت گرفتن از نیرو های فعال زیر دست خودشان را نیز ندارند، با و جود این مدیران در استان راه به جایی نمیبریم.

ضعف مدیریتی در پرداخت پول گندمکاران

سال گذشته وقتی دکتر نوبخت در استان حضور داشتند از وی خواستیم تا برای سال آینده برنامه ریزی کنند تا پول مردم را به موقع پرداخت کنند ولی متاسفانه دولت علی رغم قولی که داده بود نتوانست پول کشاورزان را پرداخت کند و حدود 5 ماه در پرداخت حق کشاورزان تاخیز داشت.

اعتبارات برای توسعه سد ذرین گل فراهم شده است

 400 میلیارد تومان اعتبار از صندوق توسعه ملی گرفته شده تا برای این که ما بتوانیم شبکه های فرعی سد را احداث کنیم،زیرا که در حال حاضر آب سد برای استفاده کشاورزان اماده شده است که انی خود باعث اشتغال و بالار رفتن سطح در آمد مردم می شود؛پیمانکار این پروژه در حال نهایی کردن طرح ها می باشد.

بیشتر چاه های آب استان غیر مجاز نیستند

قره خانی در خصوص  اظهار نظر برخی از مسئولان در خصوص وجود چاه های متعدد غیر مجاز در گلستان گفت: چاه هایی که بعضا در عمق 10 متری در استان حفر شده اصلاچاه نیست و از سفره های زیر زمینی استان برداشت نمی شود و فقط از اب های سطحی استفاده میشود.

وی ادامه داد:ما منکر وجود چاه های آب غیر مجاز در استان نیستیم و لی اینکه گفته می شود بین 20 تا 30 هزار چاه غیر مجاز در استان داریم که وجود آنها منجر به قطعی متعدد آب در روستا های استان می شود، قابل قبول نیست.

نابوی دسترنج مردم توسط مدیران ناکار آمد

نماینده مردم علی اباد در مجلس شورای اسلامی با بیان این که مدیران نالایق ضربه ی مهلکی بر زندگی مردم می زنند، گفت: با این که ما می توانیم علاوه بر تامین تتن کشور صادرت هم داشته باشیم ولی برخی از مدیران به فکر واردات این محصول هستند در حالی که محصولات تتن مردم گلستان در انبار ها در حال فاسد شدن است.

 وی اظهار کرد:مدیر دخانیات گلستان گفته است گه اگر مقامات بالا اجازه دهند می توانیم هم اکنون تتن ها را صادر کنیم  که این خود بدون هیچ هزینه ای و سرمایه گذاری تنها بر دخانیات سودی 20 تا 30 درصدی در هر کیلو گرم دارد .

 

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    آقای قره خانی عزیز : اگر واقعا به فکر مردم هستین خرج میلیاردی شما برای انتخابات چه توجیهی داره ؟؟؟؟

آخرین اخبار