استاندار اردبیل:

استاندار اردبیل گفت: با توجه به وعده و قول مساعد رئیس جمهور برای ایجاد مناطق آزاد، هیچ مسئولی در دولت نباید بر ضد این مناطق صحبتی داشته باشد.

هیچ مسئولی در دولت نباید مخالف ایجاد مناطق آزاد صحبت کند

به گزارش گلستان24؛،اکبر بهنام‌جو صبح امروز در نشست مشترک راهکارهای بهینه در زمینه ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی که با حضور استانداران هفت استان کشور که به میزبانی گلستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: رئیس جمهور اگر قولی درباره مناطق آزاد داده‌اند بر اساس اعلام همکاری نمایندگان مردم این استان‌ها در مجلس شورای اسلامی و مسئولان و مدیران استانی است.وی ادامه داد: نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف عضو هستند که نقش بسیار مهمی در تصویب این لایحه دارند و نیاز است مسئولان این هفت استان نشست‌های نزدیک و زیادی را با نمایندگان مجلس استان مورد نظر خود داشته باشند تا بتوانیم شاهد اتفاق خوبی برای مناطق آزاد این هفته استان باشیم.

استاندار اردبیل گفت: در سمینار استانداران بیان کردیم که این مناطق هیچ هزینه‌ای برای دولت و مجلس نخواهد داشت اما یک ظرفیتی است که می‌تواند توسعه استان‌ها و کشور را در پی داشته باشد.
بهنام‌جو تاکید کرد: هیچ فردی نمی‌خواهد مقابل توسعه کشور قرار گیرد و شاید این مخالفت‌ها و نقدها به دلیل نداشتن اطلاعات مناسب است که در این عرصه وظیفه مسئولان استان‌های مورد نظر و نمایندگان مجلس وظیفه سنگینی است.
وی اضافه کرد: دولت را باد مجاب کنیم که در این موضوع هیچ رکن دولت نباید منفی صحبت کند زیرا رئیس محترم جمهور نظر مساعد خود را اعلام کرده و لایحه آن به مجلس تقدیم شده است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار