نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد ضعیف دولت در پرداخت طلب گندمکاران واکنش تندی را نشان داد و در صفحه اینستاگرامش نوشت: آقای رئیس جمهور شما در حق این مردم ظلم کردید، تکرار می‌کنم ظلم کردید.

انتقاد تند نماینده گرگان به عملکرد ضعیف دولت در پرداخت طلب گندمکاران

به گزارش گلستان 24؛ نبی‌الله هزارجریبی نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به عدم پرداخت طلب گندمکاران توسط دولت واکنش تندی نشان داد.

وی که امروز به زادگاه خود رفته و با کارگر زمین کشاورزی پدر خود دیدار کرده بود، با انتشار فیلمی از دیدار با کارگر زمین کشاورزی پدرش که وی را آقا شیرمحمد خطاب می‌کند، خطاب به دولت و شخص رئیس جمهور نوشت:

امروز ساعت 11 و 20 دقیقه با سیدزمان حسینی به زادگاهم یعنی روستای تخشی محله و بر سر زمین پدری آمدیم.

آقا شیرمحمد که 17 سال با خانواده پیش ما هستند از سال 1379 که پدر بزرگوارم آنها را پذیرش کردند در زمین کشاورزی کار می‌کنند و افرادی سالم و وفادار هستند.

در سنوات گذشته من و شیرمحمد این زمین‌ها را برای کاشت گندم یا جو شخم می‌زدیم.

آقای رئیس جمهور گندمکاران زحمت‌کش گلستان دوباره برای کاشت گندم در حال آماده کردن زمین‌هایشان هستند، این همه آماده‌سازی و خرید نهاده‌های کشاورزی پول لازم دارد.

آقای رئیس جمهور پول گندمکاران را لطفا تسویه کنید، امسال خیلی در حق این مردم شریف ظلم کردید تکرار می‌کنم ظلم کردید.

چک‌های خیلی‌ها برگشت خورد، بین خیلی‌ها به علت بلوکه شدن پول در دست دولت درگیری پیش آمد، خیلی‌ از بیماران درد را تحمل کردند چون پولی نداشتند و خیلی از مراسم‌ها خراب شد.

آقای رئیس جمهور شما مقصرید، سال زراعی آینده ابتدا پول گندم را کنار بگذارید زیرا مقام معظم رهبری هم فرمودند گندم یک محصول استراتژیک است و باید خودکفا شویم.

با این بدحسابی‌ها امسال افت شدید در کاشت گندم و تناژ گندم در کشور خواهیم داشت و ابن موضوع به نفع مافیای واردات گندم خواهد شد.

جناب روحانی آن زمان مردم به شما کمک کردند حالا شما مردم را دریابید.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار