گزارش گلستان24 از وضعیت شب بازار گرگان؛

به علت انتقال شب بازار از خیابان سازش به ترمینال شرق گرگان و عدم توجه عده ای از دستفروشان به این امر دودستگی در بین این فروشندگان ایجاد شده است.

دو دستگی و نزاع در میان فروشندگان شب بازار/عدم استقبال مردم و دست فروشان از مکان جدید بازار

به گزارش گلستان24؛بازار شب، مکانی نام آشنا برای شهروندان گرگانی است،چرا که این بازار در ساعات شبانه یعنی ساعت 20 تا 24 که بیشتر وقت خانواده ها  آزاد می باشد دایر است و همین موضوع باعث شده تا هر شب تعداد زیادی از شهروندان از این مکان بازدید کنند.

باتوجه به حضور گسترده مردم در شب بازار سازماندهی آن در دستور کار شهرداری قرار گرفت و مسئولین شهرداری مکان این بازار کوچک را از خیابان سازش به ترمینال مینی بوس رانی شرق گرگان در روبروی هتل سرفراز انتقال دادند.

تبلیغات گسترده محیطی شهرداری گرگان در فضای مجازی و فضایی میدانیِ شهر مردم را متوجه این انتقال مکان کرد و شهروندان برای خرید از شب بازار گرگان به ترمینال شرق می روند.

اما حضور میدانی خبرنگار ما در این مکان چیز دیگری را نشان می داد، خلوت بودن بازار و حضور تعداد کمی فروشنده باعث شد تا موضوع را از فروشندگان پیگیری کنیم.

یکی از فروشندگان در این خصوص به خبرنگار ما گفت:وضع فعلی به علت سوء مدیریت شهرداری است چرا که عوامل شهرداری به ما اطلاع داده بودند که به این مکان بیاییم و این طور هم شد و تمام فروشندگان در شب اول به این مکان آمدند.

وی اظهار کرد:ولی عده ای که دیدند جا و مکان مناسبی نتوانستند برای خود فراهم کنند و جایگاه قبلیشان بهتر بوده به شهرداری رفته و اعتراض کرده اند و همین اعتراض سبب شده تا شهرداری به این افراد اجازه دهد تا اول سال آینده در همان مکان قبلی مشغول شود.

در ادامه این فروشنده به دو دستگی در بازار اشاره کرد و گفت:مردم نمی دانند اینجا بیایند یا بروند خیابان سازش؛ فروشندگان هم دچار این بلاتکلیفی شده اند و مدام درحال مجادله با یکدیگر هستند.

فروشنده ای دیگر که به وضع موجود بسیار اعتراض داشت،تصریح کرد:ما بر اساس قانون و گفته شهرداری به این مکان آمده یم،ولی در حال حاضر دیگران به خوبی در حال فروشندگی هستند و ما هم مکان قبلی خود را از دست داده ایم.

این فروشندگان نامه ای نیز جهت اعتراض به این موضوع تنظیم کرده اند تا آن را برای رئیس شورای شهر گرگان ارسال کنند.

photo_2018-02-23_23-42-31

 

DSC_0004

DSC_0006

DSC_0011

DSC_0009

DSC_0008

ارسال نظر

آخرین اخبار