شهروندان گرگانی در گفت و گو با گلستان24؛

شهروندان گرگانی در خصوص تجمعات صورت گرفته در شهر اعلام نارضایتی کرده اند و آنها از مسئولین خواستند تا علیه خاطیان این ماجرا اقدام و وضعیت بازار را از این آشفتگی نجات دهند.

مردم از وضعیت بازار گله مندند/تجمعات اخیر مورد تایید مردم نیست/عده ای مواجب بگیر نوجوانان را در شبکه های اجتماعی تحریک می کنند/مسئولین با تجمع کنندگان برخورد کنند

به گزارش گلستان 24؛آشوب های خیابانی دیشب که با حضور چند لیدر ضدانقلاب و منافق در گرگان برگزار شد و عده کمی از نوجوانان را باتحریک در فضای مجازی به خیابان ها آورد موجب ناراحتی شدید مردم گرگان شده است، از این رو خبرنگار ما با حضور در بین شهروندان گرگانی نظرات آنها را در خصوص این تجمعات جویا شد.

شهروند اول، آقای م_ن:بدون شک مردم نسبت به وضعیت اقتصادی معترض هستند و این اعتراض ها نیز حق آنها است،اما به صورت مسالمت آمیز نه با شعار هایی که از خارج کشور آمده و موجب دشمن شادی ما می شود؛این گونه رفتار ها به هیچ عنوان تغیری در وضعیت اقتصادی ما ایجاد نمی کند.

شهروند دوم،آقای ا_پ:آنهایی که به خیابان ها آمدند و شعار های بر علیه این نظام دادند،قطعا در بین مردم جایی ندارند زیرا که مردم بر این نظام اعتقاد دارند و نمی گذارند کسی با چند شعار به  یه کشور و مردم
آنتوهین کند،قطعا کسانی که این شعار ها را طراحی کرده اند و باعث تحریک نوجوانان گرگانی شده اند، شهروندان گرگان نیستند وآنها نیز از خارج کشور حمایت می شوند.

شهروند سوم، خانم ا_م:وجود گرانی باعث شده تا به خانواده های خیلی فشار وارد شود که این خود از زمینه های معترض شدن مردم بوده و خود من نیز به این روال اقتصاد شدیدا معترضم اما بحث اقتصاد از فحش و توطئهعلیه کشور فرق می کند و شهرمندان گرگانی هرگز بر علیه ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران اقدام نمی کنند.

شهروند چهارم آقای ح_ر:در تجمع دیشب که در خیایان شالیوکوبی به وقوع پیوست بنده به عینه دیدم که چند نفر با صورت های بسته نوجوانان و جوانان را تحریک می کردند تا بر علیه نظام شعار دهند و اموال عمومی و حتی مغازه ها راتخریب کنند که این عمل آنها باعث اعتراض شدید مغازه داران خیابان شالی کوبی نسبت به آنها شد.

شهروند پنجم آقای ع_م:مسئولین باید فکری برای مردم کنند زیرا که این گونه تجمعات به خاطر وضعیت بسیار بد بازار به وجود می آید،اما باید شهروندان و مردم متوجه این موضوع باشند که در تجمعات اخیر هیچ هکدام از مشکلات مردم دنبال نشده و فقط برخی از معترضان خواسته های دشمنان کشور را دنبال می کرده اند.

شهروند ششم خانم  س-ح:مردم با حضور میلیونی خود در پای صندوق های رای نشان دادند که خواهان این نظام هستند، آن کسانی که به خیابان ها آمده اند و اموال مردم  را تخریب می کنند و باعث ناامنی برای خانواده های گرگانی و ایرانی شده اند جای بین مردم ندارد و مسئولین هرچه زود تر باید با انها برخورد کنند.

شهروند هفتم آقای، ج_ک:مردم از وضعیت بازار گله مندند و همانطور که در اخبار دیدیم مسئولین نیز این اعتراض را حق مردم می دانند، ولی تجمعاتی که با هدف نابودی شهر و کشور ایجاد شود مورد تایید مردم نیست،اگر دقت کرده باشید هیچکدام از شعار های داده شده در این تجمعات به نفع مردم نبوده و تنها باعث اغتشاش در شهر و کشور شده است.

گفتنی است که این شهروندان به دلایلی نخواستند هویتشان فاش شود و اسامی نوشته شده صحیح نمی باشند.

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    واقعا مزحکه که عکس رو از یه سایت دیگه گرفتید!
    مثلا خودتان گرگانی هستید

آخرین اخبار