مجمع نمایندگان استان گلستان طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین کشور را امضا نکرده اند.

آیا برخی از مسئولین استان گلستان مال نامشروع دارند؟ / عدم حمایت مجمع نمایندگان استان گلستان از طرح اعاده اموال نامشروع مسئولین کشور+ سند

به گزارش گلستان24؛ حکومت های مختلفی در کشورایران وجود داشته اند که هر کدام به نحوی بر مردم ظلم کرده اند و باعث رنجش مستضعفان جامعه شده اند،به طوری که مردم از فرط ستم هایی که ب آنان شده سلاح در دست گرفته اند و برای مقابله با حکومت وقت بپا خواسته اند.

حکومت پهلوی مقارن شد با درک بالای مردم کشور از زندگی اجتماعی و آموزه های دینی به طوری که ظلم و جفای این رژیم زندگی را برای مردم سخت کرده بود و مردم تصمیم گرفتند تا پای از دست دادن جان هم که شده در مقابل رژیم ظالم پهلوی بایستند.

این ایستادگی به رهبری امام امت حضرت امام خمینی (ره) که نماد شجاعت و عدالتگری در جهان است موجب شد تا انقلاب اسلامی ایران به وجود بیاید انقلابی که خون ها و جان ها برایش داده شده بود.

بدون شک هدف اصلی مردم از انقلاب و به وجود آوردن حکومت جمهوری اسلامی ایران ایجاد عدالت اجتماعی،توزیع عادلانه ثروت ملی و ارج نهادن به آموزه های دینی بود،که تا این جای کار به این اهداف آنطور که شایسته بوده دقت نشده است.

در نظام فعلی جمهوری اسلامی ایران مسئولینی وجود دارند که قبل از انقلاب از لحاظ مالی وضعیت مناسبی نداشته اند ولی در حال حاضر با گذشت 40 سال از انقلاب این افراد ثروتی به هم زده اند که در هیچ عقل سلیمی نمی گنجد.

به هر حال  مردم از وضع عدالت اجماعی واقتصادی در جامعه به شدت گله دارند؛ زیرا برخی از مسئولین نتوانسته اند اهدافی که مردم در انقلاب خود داشتند را عملی کنند.

به همین علت برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ایجاد طرحی به عنوان اعاده اموال نامشروع مسئولین در پی این هستند تا ثروتی که برخی از مسئولین به واسطه رانت و موقعیت شغلی خود به دست آورده اند را به بیت المال بازگردانند، بلکه اعتماد مردم نسبت به مسئولین بیشتر شود.

روز گذشته لیست امضا کنندگان موافق این طرح منتشر شد ولی امضای هیچ یک از نمایندگان استان گلستان در این لیست دیده نمی شود و این خود جای سوال برای شهروندان گلستانی دارد، این نمایندگان باید سریعتر پاسخگوی آن باشند.

بدون شک نظر تمام مردم از جمله مردم استان گلستان بر اجرای هر چه زودتر این طرح است ونمایندگان استان باید به این موضوع توجه داشته باشند که اگر از این طرح حمایت نکنند مردم راجع به آنها فکر دیگری خواهند کرد.

2722995

2722996

2722997

2722998

2722999

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار