بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش:

مشاور و بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش گفت: بازجویی از ناظم متخلفی که به آزار و اذیت دانش آموزان اقدام کرد در حال انجام است و این روند تا یک شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

بازجویی از ناظم متخلف آغاز شد/ حضور ناظر در مدرسه برای برگزاری امتحانات

به گزارش گلستان24؛حسین بزرگی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در خصوص وضعیت بررسی پرونده ماجرای مدرسه منطقه 2 شهر تهران اظهار کرد: فرآیند بازجویی متهم باید انجام شود و امروز اولین جلسه بازجویی او برگزار شده است و شنبه و یک شنبه نیز جلسات دیگری خواهد داشت.

وی افزود: تا زمانی که نتایج بازجویی مشخص نشود ما نمی‌توانیم به طور دقیق اظهار نظر کنیم، معمولا متهم انکار و شاکی اصرار می کند و آن کسی که باید واقعیت را تشخیص دهد بازجو است که روند بازپرسی را انجام می‌دهد.

مشاور و بازرس ویژه وزارت آموزش و پرورش در پرونده آزار و اذیت دانش‌آموزان یکی از مدارس شهر تهران، گفت: طی تماسی که با بازپرس پرونده داشتیم به ما گفتند تا روز یک شنبه هفته آینده باید صبر کنیم امروز متهم بازجویی شده و شنبه و یک شنبه نیز خانواده دانش آموزان حضور خواهند یافت و بعد نتایج قطعی مشخص خواهد شد.

بزرگی زاده بیان کرد: آموزش و پرورش مصر است از حیثیت دانش‌آموزان و مدارس دفاع کند و اگر اتفاقی صورت گرفته باشد در حد این حادثه قاضی مجازات تعیین خواهد کرد. همچنین آموزش و پرورش مدیر مدرسه متخلف را تغییر داده و ناظری در مدرسه مستقر شده تا امتحانات دانش‌آموزان در امنیت برگزار شود و آنها مشکلی نداشته باشند.

وی در خصوص قصور مدیر مدرسه در این ماجرا عنوان کرد: احتمال اینکه مدیر مدرسه در جریان موضوع بوده بسیار ضعیف است و او باید مراقبت و نظارت بیشتری را اعمال می‌کرد تا این اتفاق رخ ندهد و به دلیل همین ضعف نظارت‌ها در انجام وظایفش عزل شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار