مسئول بسیج جامعه کارگری گلستان خبر داد

مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری گلستان گفت: آثار 60 شهید کارگری گلستان جمع‌آوری شده است.

ثبت آثار 60 شهید کارگری گلستان

به گزارش گلستان 24، محمد شهرکی ظهر امروز در جمع خانواده‎های شهدای کارگر این شهرستان که به مناسبت هفته‎ کار و کارگر برگزار شد، اظهار کرد: 60 شهید کارگر در استان گلستان شناسایی شده‌اند و ثبت اسناد این شهدا در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: وصیت‌نامه، قطعاتی از باقی‌مانده خاطرات شهدا کارگری استان گلستان جمع‎آوری شده است و در برنامه‎های کنگره شهدای کارگری استان گلستان به کارگیری خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری گلستان با بیان اینکه به دنبال تدوین کتابچه شهدای کارگری استان گلستان هستیم، گفت: کنگره شهدای کارگری قرار بود در اسفند ماه سال گذشته برگزار شود اما با توجه به مشکلات و کمبودهای استان، در سال جاری برگزار خواهد شد.

شهرکی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: در هفته کار و کارگر فرصت را مغتنم شمردیم تا بتوانیم بار دیگر با شهدا پیوند ببندیم و با انگیزه بیشتر از آرمان‎های بلند امام (ره) و انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

بسیجیان جامعه کارگری گلستان، پشتیبان ولی‌فقیه خود هستند

وی ابراز داشت: بسیجیان جامعه کارگری استان گلستان به تبعیت از شهدا پشتیبان ولی‌فقیه خود هستند و در عرصه‎های اقتصادی با تلاش و مقاومت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‎کنند.

مسئول سازمان بسیج جامعه کارگری گلستان اذعان کرد: ما هر سال یادواره شهدای کارگر را در 14 شهرستان استان گلستان در سطح نواحی بسیج کارگری برگزار می‎کنیم.

117 حلقه صالحین بسیج کارگری در گلستان وجود دارد

شهرکی با بیان اینکه حلقه‎های صالحین کارگری استان گلستان به نام شهدا جامعه کارگری نام‌گذاری شده است، بیان داشت: در کل استان گلستان بالغ بر 117 حلقه صالحین بسیج کارگری وجود دارد و در پایگاه‎های مقاومت‎ بسیج جامعه کارگری واحد‎های تولیدی استان فعالیت می‎کنند.

وی گفت: امیدواریم بتوانیم با دفاع از ولایت‌فقیه و سعی و تلاش در عرصه‎های اقتصادی از دستاورد‎های انقلاب اسلامی که میراث شهدا است، دفاع کنیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار