با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان برگزار شد؛

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتربسیج دانشجویی گرگان و آق قلا و فرماندهان حوزه ها و پایگاه های دانشجویی با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر بسیج دانشجویی گرگان و آق قلا + تصاویر

به گزارش گلستان24، به نقل از دانشجو سلام، در این مراسم مسئول بسیج دانشجویی استان در جمع مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه های گرگان، گفت: هدف دشمن منحرف کردن اسلام ناب محمدی و اسلام انقلابی است و تمام تلاش خود را می کند تا به این هدف دست یابد و اگر نتوانستند به این هدف برسند حداقل بتوانند محتوای آن را تحریف نمایند.

علی اکبر عرفانی افزود: امروز دشمن با یک حرکت خزنده و مرموزانه و با زبان و ادبیات دینی وارد میدان شده است، لذا شناخت اسلام ناب یک ضرورت است تا بتوان اسلام واقعی را از سکولار تشخیص داد و اگر کوتاهی در این امر صورت پذیرد زمینه و بستر برای تحریف تاریخ صورت می گیرد.

وی گفت: افکار عمومی حافظه بلند مدت تاریخی ندارد لذا دشمن با تحریف واقعیت طوری مسائل را مطرح می کند که کسانی که با چشم خود حقایق انقلاب را دیده اند هم دچار تردید شوند.

عرفانی اظهار داشت: هدف انقلاب،حاکمیت اسلام و تفکر اسلامی در جهان بوده است و امروز باید باشناخت کامل هدف ،آرمانهای امام رادنبال کنیم، و به سوی تشکیل تمدن اسلامی گام برداریم.

مسئول بسیج دانشجویی استان هدف تشکیل بسیج در دانشگاهها را در این راستا خواند و گفت: تشکلهای ارزشی در دانشگاه به خصوص بسیج دانشجویی باید در این راه پیشرو باشند و حرکت نمایند.

وی گفت: برای رسیدن به هدف هر چه جلوتر برویم مشکلات ما هم بیشتر می شود و با کارها و اقدامات معمولی نمی شود به حل آن پرداخت بلکه همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند باید جهاد کبیر در زمینه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی انجام گیرد.

عرفانی افزود: با این امکانات کم ومعمولی شاید بتوان اقدامی انجام گیرد اما ثمره کافی ندارد مگر اینکه تلاش خود را بیشتر کنیم و الگوهای بزرگتری را برای خود در نظر بگیریم.

وی با توجه به بیانات رهبرمعظم انقلاب در مورد شاخصه جهاد کبیر گفت: انقلابی بودن و انقلابی از مصادیق جهاد کبیر است و راز بقای نظام به رفتارهای انقلابی ما بستگی دارد .

وی افزود: امروز دشمنان در تلاش هستند جامعه را از آرمانهای اصلیش تهی کنند،چراکه دشمن به خوبی می داند روحیه انقلابی مانع اصلی تسلط فرهنگ غربی است.

وی اظهار داشت: متاسفانه کسانی درجامعه در صدد القاء این فکر هستند که انقلابی بودن به معنای تنش آفرینی است در حالی که این تفکر غلطی است.

مسئول بسیج دانشجویی استان خطاب به مسئولین بسیج دانشگاهها گفت: امروز شما باید به عنوان قشر پیشتاز در دانشگاه با بصیرت و آگاهی عمل کنید چرا که انقلابی بودن وانقلابی ماندن به درک سیاسی فرد بستگی دارد ،اینکه بدانیم کجا باید فریاد بزنیم، کجا باید سکوت کنیم و آن وقت است که می توان گفت یک دانشجوی انقلابی و بسیجی هستیم.

در این مراسم، فرماندهان جدید حوزه ها و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه ها معرفی شدند و میلاد خواجه به عنوان مسئول جدید دفتر بسیج دانشجویی شهرستان گرگان و آق قلا معرفی و از زحمات مصطفی فندرسکی تقدیر به عمل آمد.

011

021

031

041

051

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار