تروریست‌ها از پارک پشت جایگاه مسئولین به رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کردند.

وقوع حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز +فیلم و عکس

به گزارش گلستان 24 ؛   صبح امروز تروریست‌ها با پوشش لباس نظامی به سوی جایگاه رژه نیروهای مسلحدر اهواز تیراندازی کردند.

در این حادثه تروریستی چند عنصر مسلح رژه را به رگبار گلوله بستند و شماری به شهادت رسیده یا زخمی شدند.

تیم تروریستی شامل چند نفر بوده و در ساختمان و پارک پشتی محل برگزاری رژه مستقر بوده‌اند و از انجا موفق به تیراندازی بسوی مراسم رژه شده‌اند. تروریست‌ها جایگاه محل سخنرانی و یگان‌های رژه رونده سپاه را هدف قرار داده‌اند.

هم اکنون تعدادی آمبولانس برای انتقال مجروحین به مراکز درمانی در محل حادثه مستقر شده‌اند.

این حمله تعدادی تلفات داشته است اما آمار آن مشخص نیست.

مسوولان خوزستان حاضر در رژه نیرو‌های مسلح اهواز در سلامت هستند.

آیت‌الله جزایری، آیت‌الله حیدری، استاندار خوزستان و فرماندار اهواز از جمله مسوولان حاضر در این مراسم بودند که اکنون در سلامت کامل هستند.

شنیده ها حاکی است که در این مراسم  محافظ فرمانده سپاه استان خوزستان به شهادت رسید و چند تن دیگر نیز شهید و مجروح شدند.

هم اکنون حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح اهواز خاتمه یافته و گروه های چک و خنثی برای پاکسازی در محل حضور دارند.

آقایان رشاد و اسفندیاری دو تن از همکاران فنی سازمان صدا و سیما در این مراسم زخمی شده‌اند.

8677143_697

8677142_563

 

8677120_681

 

8677205_426

 

 

 

 

 

ارسال نظر

  • نرگس شهرکی
    0

    بسم الله الرحمن الرحیم
    ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
    برداران ارجمند هم استانی ضمن عرض سلام و خسته نباشید.
    در ابتدا می خواهم شما را به قلم قسم دهم . به خداوند رحمان و رحیم و ثاره الله قسم که این قلم وقتی که در راه اسلام به کار رود یک رحمت است. چند سالی میشود که دو فرد فاسد بهایی با تبلیغات سوء به جنگ با حکومت قرآن و ائمه اطهار و آقا ولی عصرعج مشغولند . این از خدا بی خبرها با سوءاستفاده از بچه های فقیر سیستانی و بلوچهای مسلمان و برادران و خواهران اهل سنت ما دارند تبلیغات فرقه کثیف و نجس خودشان را میکنند.
    والله که اگر این دو فرد به جان هر قوم دیگری افتاده بودند تا امروز به دست مردم غیور و مسلمان آن قوم به سزای اعمال پلیدشان رسیده بودند. اما منه سیستانی با غیرت و آن بلوچ مسلمان چرا سکوت کرده ایم. ما وظیف شرعی و ملی داریم که این شیادان از خدا بی خبر را به هم استانی های خودمان معرفی کنیم. و بر علیه فعالیتهای جاسوسی این افراد اقدام نماییم. من به عنوان یک دختر سیستانی اعلام میکنم هرگونه فعالیت و اقدام به اصطلاح خیریه نیما روحانی شیشوان و زهره صیادی در بین بچه های مظلوم استان ما شدیدا محکوم است. چرا چشم و گوش خود را بر روی تبلیغات و اعمال شنیع و ضد اسلامی و ضد اخلاقی این افراد بسته ایم. به روح سیدالشهدا قسم که ما دختران سیستان و دارلولایه امیرالمونین علی ع هستیم. ملک ما و قوم ما جای بهایی و نوکران اسرائیل و دشمنان ائمه اطهار نیست. این افراد باید توبه کنند و از مردم مسلمان استان سیستان و بلوچستان عذرخواهی نمایند. اگر این کار را نکنند ما خواهان دستگیری و مجازات این افراد میباشیم. این افراد با پول اسرائیل ملعون و منحوس مغز بچه های بیگناه مارا شستشو میدهند. این چه مملکتی است که جاسوسان علنا تبلیغات میکنند . مگر ما شهید نداده ایم. استان ما چند هزار شهید دارد. آیا ما شهید داده ایم که یک نوکر بهایی بیاید و مغز بچه های ما را از اسلام برگرداند و فساد اخلاقی را ترویج دهد و از کردهای جدایی طلب تبلیغات کند؟ به خدا قسم که اگر این نامه بنده را منتشر فرمایید هزاران نفر از هم استانی های بنده زیر آن را امضاء می کنند. به خدا قسم که قوم ما غیرت دارد. ما بی غیرت نیستیم. ما نوکران ابدارخانه سیدالشهداهستیم. والسلام
    https://twitter.com/leeko_zohreh?lang=en
    https://www.aparat.com/v/FKsC6
    مرگ بر بهایی تروریست
    دعاگوی آقای عرب میباشیم .ان شاالله که سلامتی خود را بازیابند

آخرین اخبار