مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها و آتش‌بازی در باغ «گلستان» خرم‌آباد هم‌زمان با سالروز ورود امام(ره) به میهن خبر داد.

جشنواره پرواز بادبادک‌ها و آتش‌بازی در باغ «گلستان» برگزار می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛سید امین قاسمی ظهر امروز یکشنبه در ستاد اجرایی خدمات سفر با اشاره به اینکه ۱۲ ویژه برنامه شب یلدا امسال در شهرستان های مختلف لرستان برگزار شد، اظهار داشت: چندین برنامه دیگر تا پایان دهه فجر برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: هفته آینده با همکاری بخش خصوصی نمایشگاه صنایع دستی لرستان در محل نمایشگاه بین المللی برگزار می شود و در کنار آن جشنواره اقوام را نیز خواهیم داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه در ۱۲ بهمن ماه مصادف با ورود امام(ره) به میهن جشنواره پرواز بادبادک ها و آتش بازی در باغ «گلستان» پیش بینی شده است، افزود: این برنامه غروب پنجشنبه برگزار می شود.

قاسمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه نقاشی و طراحی یادآور شد: جشنواره دیگری در مناطق برفی استان تحت عنوان جشنواره «آدم برفی» برگزار می شود و جمع مردم را برای حضور در این جشنواره دعوت خواهیم کرد؛ هنوز در مورد مکان برگزاری جشنواره به نتیجه نرسیده ایم.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار