مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت که از ابتدای امسال برنامه ریزی این اداره کل برای ایجاد دو هزار و 620 فرصت شغلی عملیاتی شد.

 میراث فرهنگی گلستان امسال2620 فرصت شغلی ایجاد کرد

به گزارش گلستان 24 ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل، ابراهیم کریمی اظهار داشت: تا پایان سال و با اجرای طرح های جدید توسط بخش خصوصی ، فرصت های شغلی ایجاد شده این اداره کل به 3 هزار شغل خواهد رسید.

میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان اشاره ای به راستی آزمایی این مشاغل نکرده است

در گلستان، حوزه گردشگری جزو اولویت اول تا سوم سرمایه گذاری به شمار می رود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان همچنین از افتتاح طرح های گردشگری در استان همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: در این ایام 10 هتل و مجموعه گردشگری و 60 طرح بوم گردی با سرمایه گذاری مجموع 10 هزار میلیارد ریالی و ایجاد شغل برای 300 نفر به بهره برداری می رسد.

به گفته وی از ابتدای امسال 25 طرح بوم گردی دیگر با اشتغالزایی برای 100 نفر در این استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

استان مرزی گلستان در شمال ایران با بیش از یک هزار و 500 اثر تاریخی، فرهنگی و طبیعی از جمله جنگل، دریا، دشت و کشتزارهای سبز و طلایی، رنگین کمانی از زیبایی ها است که ظرفیت سرمایه گذاری را برای جذب گردشگر دوچندان کرده است.

این استان شمالی با وجود هفت اقلیم از 13 اقلیم دنیا، قرار گرفتن بین دو قطب گردشگری شمال و زیارتی مشهد مقدس، دارای یک میلیون و 869 هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب گوناگون است.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار