سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان گفت: در حال حاضر 5 هزار و 500 دانشجو در 5 دانشکده فنی و حرفه ای در سطح استان مشغول به تحصیل هستند.

 تحصیل 5500 دانشجو در دانشکده‌های فنی وحرفه‌‌ای استان گلستان/ آمار 70 درصدی اشتغال فارغ‌التحصیلان در برخی از رشته‌ها

به گزارش گلستان 24 ؛دکتر «علیرضا منصوری» با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه ای در سطح استان دارای 5 دانشکده امام علی(ع) کردکوی، شهید چمران گرگان، مائده گرگان، امام خمینی(ره) علی آبادکتول و کوثر گنبدکاووس است.

وی افزود: در حال حاضر تعداد 5500 دانشجو در این دانشکده ها در 43 رشته کاردانی و 12 رشته کارشناسی ناپیوسته مشغول به تحصیل هستند.

منصوری با بیان اینکه برخی از رشته های از جمله فرش و صنایع شیمیایی در سطح کشور برند هستند، خاطرنشان کرد: در برخی از رشته ها از جمله صنایع شیمیایی تا 70 درصد فارغ التحصیلان مشغول به کار هستند. در رشته الکتروتکنیک بیشترین کار آفرینان را داریم که بعد از فارغ التحصیل شدن، علاوه بر اشتغال خود چندین نفر دیگر را هم مشغول به کار می کنند.

سرپرست دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان در ادامه یادآور شد: پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی استان گلستان با همکاری دانشکده فنی و حرفه ای مائده گرگان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دبیرخانه جشنواره در دانشکده مائده تشکیل شده است، ادامه داد: این جشنواره از 22 تا 29 دیماه در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی دایر خواهد بود.

ساخت سایت جدید برای مرکز چمران

39840

 

ارسال نظر

آخرین اخبار