مدیرکل فنی و حرفه‎ای گلستان:

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان گلستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی زنان سرپرست خانوار گفت: یک هزار و 864 نفر در این دوره‎ها شرکت کردند که سه برابر بیش از پیش‎بینی اولیه ما در اجرای این طرح بود .

مشارکت 1864 زن سرپرست خانوار در دوره توانمندسازی

 به گزارش گلستان24؛سیدعلیرضا حسینی‎طلب صبح امروز درجمع فعالان امور بانوان استان گلستان اظهار کرد: در چهار استان طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در کشور اجرا شد و استان گلستان به عنوان پنجمین استان این طرح را دنبال می‎کند.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این طرح برای 600 نفر برنامه‎های آموزشی در نظر گرفته شد، تصریح کرد: برای اجرای این طرح توانمندسازی تفاهم‎نامه‎هایی با دستگاه‎های اجرایی امضاء و تصمیم‎گیری لازم با برگزاری جلسات کارشناسی متعددی انجام شد.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان گلستان ادامه داد: از بهمن‎ماه سال گذشته اجرای دوره‎های طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار را در استان گلستان آغاز کردیم و در چند شهرستان با توجه به محدودیت زمان دوره تلاش کردیم این طرح را به اتمام برسانیم.

حسینی‌طلب ‌افزود: برای اجرای این طرح محلات هدف با همکاری استانداری شناساییی شد و در شهرستان‎های استان با استفاده از همه ظرفیت‎ها 136 دوره آموزشی را برگزار کردیم.

وی گفت: یک هزار و 864 نفر در این دوره‎ها شرکت کردند که سه برابر بیش از پیش‎بینی اولیه ما در اجرای این طرح بود.

مدیرکل فنی و حرفه‎ای استان گلستان تاکید کرد: 226 نفر شرکت کنندگان ما در این طرح در مراکزی آموزش دیدند که به عنوان خرید خدمات آموزشی برای این رشته‎ها متقاضی بوند.

حسینی‌طلب یادآور شد: بیش از 75  درصد دوره‎های آموزشی ما را فعالیت‎های علمی فرا می‎گیرد و تنها 25 درصد دوره ما برنامه‎های تئوری است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار